Ankora نام یک بازی اکشن و ماجرایی از استودیو بازی سازی Chibg میباشد.ماجرا از این قرار است که شخصیت اصلی داستان و همراهانش در یک تصادف با سفینه فضایی، مجبور به فرود اضطراری در یک سیاره ناشناخته هستند.نام این سرزمین آنکورا(Ankora)است.تنها راه نجات آنها این است که قطعات سفینه را یک به یک پیدا کنند تا بتوانند پیامی از طریق فرستنده ها به سیاره زمین ارسال کنند.

زندگی در سیاره آنکورا آسان نیست. برای زنده ماندن باید با گرسنگی و تشنگی، گزما و سرما و شب های پرخطر دست و پنجه نرم کنند.آنک ها نژادی هستند که در این سرزمین زندگی میکنند و به قبایل درگیر مشاغل مختلف تقسیم می شوند: کشاورزان، ماهیگیران، تجار، صنایع دستی، شکارچیان و عشایر.آنک ها به شخصیت اصلی بازی در آموزش دادن به او برای ساخت ابزار، ساختمان ها و سازه ها، اشیاء جواهرات، انواع غذاها، دستور العمل ها و حتی معجون های جادویی، کمک میکنند.

دانلود Ankora 1.3.8 – بازی اکشن و ماجراجویی سرزمین آنکورا برای اندروید

مان (شخصیت اصلی بازی) باید یاد بگیرد که بر موانع غلبه کند.رودخانه ها، دریاچه ها و آبشارها، سنگ های عظیمی که مسدود کننده راه هستند، کوه ها، تپه ها… و بسیاری از هیولاها. اما طبیعت همچنین مواد لازم برای حرکت به جلو و زنده ماندن را فراهم می کند مانند چوب، سنگ، فلز و گیاهان وحشی.

اگرچه مان ماجراجویی را با دست خالی آغاز خواهد کرد، اما قبیله ANK از طریق به اشتراک گذاشتن اسرار خود و آموزش دادن او برای ایجاد ابزارهای مفید یاری خواهند کرد. از چکش برای ساخت سازه ها، بیل برای حفاری و یا بالا بردن زمین و اره برای جمع آوری چوب و سنگ، استفاده کنید.هم اکنون میتوانید بازی جذاب و سرگرم کننده Ankora را از اندرویدکده دانلود کنید و از این ماجراجویی عجیب لذت ببرید.زندگی در سیاره ای ناشناخته و تلاش برای زنده ماندن و نجات یافتن تجربه ی بی نظیری خواهد بود.

این بازی امتیاز ۴٫۶ از ۵ را در گوگل پلی کسب کرده و اکنون به صورت رایگان در اختیار شماست.