High School Gang نام یکی از بازی های اکشن سه بعدی فوق العاده می باشد. داستان از این قرار است که شما وارد مدرسه ای می شوید که توسط یک جوان ولگرد نظم و ترتیب آن بهم خورده است و جرم و جنایات در مدرسه حال رواج است. شما باید صلح و آرامش را در مدرسه برقرار سازید. در این بین ماموریت های مختلفی به شما محول می شود که باید حتما آنها را انجام دهید تا امتیازات شما در طول بازی بیشتر شود. فراموش نکنید شما باید مانند دیگر دانش آموزان بر سرکلاس های درس حاضر شوید تا مهارت خاصی را بدست آورید که بی شک این مهارت ها برای انجام ماموریت هایی که در طول بازی به شما محول می شود، کار ساز خواهند بود.

دانلود High School Gang 1.0.5 - بازی اکشن باند دبیرستانی اندروید

سعی کنید که در طول بازی با دوستان و معلم های خود ارتباط خوبی برقرار کنید زیرا باعث بالا رفتن امتیاز و سطح شما در طول بازی حواهد شد. و همچنین باید به دوستان خود کمک کنید که توسط آن جوان ولگرد مورد آزار و اذیت قرار نگیرند. بازی High School Gang  توسط استودیوی بازی سازی Italy Games برای دستگاه های اندرویدی طراحی و بصورت رایگان منتشر شده است.

دانلود High School Gang 1.0.5 - بازی اکشن باند دبیرستانی اندروید

گرافیک سه بعدی این بازی بسیار فوق العاده و خیره کننده است و محیط بازی نیز بسیار طبیعی طراحی شده است. این بازی برای اجرا نیازی به اینترنت ندارد و شما براحتی می توانید هر زمان که خواستید آن را اجرا کنید.آماده اید که برای برقراری صلح و آرامش وارد دنیایی پر از جرم و جنایت شوید؟