Real Drift Car Traffic از سری بازی های اتومبیل رانی و مسابقه ای است که توسط استودیوی بازی سازی  EZ View Studios  برای پلت فرم های اندرویدی طراحی و بصورت رایگان منتشر شده است. در این بازی باید در بزرگترین و شلوغ ترین شهرهای جهان به رقابت با دیگر رقبا بپردازید. بدون هیچ حد و مرزی رانندگی کنید و تمامی پول هایی را که در مسیرها پیش رو شما هستند را جمع آوری کنید تا اسم شما برروی بیلبوردهای جهانی مسابقات اتومبیل رانی زده شود. تا انجایی که امکان دارد سعی کنید تمام دقت خود را برای مسابقات به خرج دهید که حالت تعقیب توسط پلیس برای شما فعال نشود.

دانلود High Speed : Real Drift Car Traffic 1.1 - بازی ماشین مسابقه ای بدون دیتا اندروید

هنگامی که امتیازات زیادی را بدست آوردید همچنین شما می توانید اتومبیل خود را ارتقا دهید و وسایل جدید تری برای اتومبیل خود خریداری کنید. با تمامی رقبا به رقابت بپردازید تا بتوانید امتیازات بیشتری را بدست آورید. گرافیک HD این بازی حساسیت و جذابیت آن را چندین برابر کرده است فراموش نکنید در طول بازی یک صفحه نمایش راهنما در اختیار شما قرار دارد که باعث می شود شما از مسیر مسابقه منحرف نشوید و به خط پایان برسید.

دانلود High Speed : Real Drift Car Traffic 1.1 - بازی ماشین مسابقه ای بدون دیتا اندروید

زاویه ی دید سه بعدی بازی یک جلوه ی فوق العاده به بازی داده است. ماشین شما می تواند به چراغ های LED  و سرعت فوق العاده بالایی مجهز شود تا جای که هیچ یک از حریفان به گرد پای شما نخواهند رسید. این بازی مهیج تا به امروز ۴٫۶ امتیاز از ۵ را به خود اختصاص داده است. به شما توصیه می کنیم که این بازی را دانلود و اجرا کنید بی شک یکی از بهترین بازی های اتومبیل رانی خواهدبود که تا به حال تجربه کرده اید.