بازی اکشن آنلاین بتل رویال Battle Royale: Ultimate Show یک بازی فوق العاده و منحصر به فرد است. این بازی حماسی آنلاین یک بازی رایگان است. که توسط استودیوی بازی سازی Codigames برای سیستم عامل اندروید طراحی و منتشر شده است. شما باید به نبرد های آنلاین و چند نفره با دوستان خود بپردازید. جنگ های مختلف با استراتژی های مختلفی وجود دارد که هیجان بازی را دو چندان کرده است.

در ابتدای بازی Battle Royale: Ultimate Show باید یکی از قهرمانان قدرتمند را انتخاب کنید و با بازیکنان آنلاین دیگر مبارزه کنید. سلاح های منحصر به فرد را کشف کنید و قهرمانان خود را به بهترین نوع آن مجهز کنید و در نبردهای PvP با قوی ترین سلاح ها و تاکتیک های برجسته رزمی به مبارزه بپردازید و تمام دشمنان خود را شکست دهید.

دانلود Battle Royale: Ultimate Show 1.04 - بازی اکشن آنلاین بتل رویال اندروید

شما باید استراتژی مخصوص خود را در نظر بگیرید و متناسب با آن بازی کنید. انواع مختلفی از سلاح ها مانند: اسلحه و انواع تفنگ ها وجود دارد. باید به قوی ترین سلاح های ویرانگر و تاکتیک های برجسته خود را تجهیز کنید. تا بتوانید رکورد جدید را در بازی به ثبت برسانید. اگر از علاقه مندان و طرفداران این سبک از بازی های اکشن و مبارزه ای می باشید وب سایت اندروید کده این بازی سرگرم کننده را به شما پیشنهاد می کند و امیدواریم نهایت لذت را از آن ببرید.