Fun Kids Train Racing Games از سری بازی های ماجرایی می باشد که برای پلت فرم های اندرویدی توسط استودیوی بازی سازی Tiny Lab Games طراحی و صورت رایگان منتشر شد. داستان از این قرار است که شما راننده ی قطاری هستید که از رشته کوه های آلپ و دیگر مناطقی چون تپه ها، تونل ها، باید عبور کند. قطار مورد علاقه ی خود را از بین ۱۶ قطاری که در اختیار شماست انتخاب کنید و با دیگر قطارها  مسابقه دهید.

دانلود Fun Kids Train Racing Games 3.56 - بازی قطار برای کودکان اندروید

فراموش نکنید شما با چالش های زیادی روبه رو هستید که باید آنها را یکی پس از دیگر پشت سر گذاشته و به مراحل بالاتر بروید. باید مسافران و محموله هایی که به شما تحویل داده می شوند را به مقصد برسانید و از طرفی باید تمامی علائم راه آهن را بشناسید و با آنها آشنایی کامل داشته باشید همچنین با شخصیت های مختلفی همچون: بچه ها، بابانوئل و.. آشنا خواهید شد.

دانلود Fun Kids Train Racing Games 3.56 - بازی قطار برای کودکان اندروید

بازی Fun Kids Train Racing Games از گرافیک خوب و صداگذاری خوبی برخوردار است. محیط بازی بسیار طبیعی و واقع گرایانه طراحی شده و شامل اشیا متحرک نیز می باشد. موسیقی که در حین بازی پخش می شود یکی از موسیقی های محلی کشور اتریش است. برای ورود ابتدا لازم است که با حساب کاربری گوگل یا فیسبوک خود وارد بازی شوید.  این بازی جذاب نیازمند اندروید ۴٫۲ به بالا است و تابه امروز توانسته امتیاز ۴٫۵ از ۵ را بدست آورد.