Ultimate Farm Simulator نام یک بازی زیبا و جذاب در سبک ماجراجویی می باشد که به شما کمک می کند تا بتوانید در اسمارت فون اندرویدی خود یک مزرعه زیبا و فریبنده داشته باشید و درگیر زندگی تعداد زیادی از حیوانات اهلی و دوست داشتنی مانند گوسفندان زیبا و گاوها و مرغ و جوجه های خانگی شوید. یک شبیه سازی واقعی از موجودات مختلف انجام شده تا شما را با دنیای زیبای حیوانات آشنا تر سازد. از میان ۸ حیوان یکی را انتخاب کرده و در قالب شخصیت آن، دست به ماجراجویی بزنید. انواع موجودات شبیه خود را یافته و گروه و قبیله تان را گسترش دهید با تسلط بر سایر حیوانات قدرت خود را به آنها نشان دهید و مراقب نوزادان تان باشید.

 

دانلود Ultimate Farm Simulator 1.3 - بازی نگهداری از حیوانات اهلی اندروید

باید به فکر غذا و آب مورد نیاز سایر هم نژادان خود هم بوده و برای حفظ سلامتی آنها تلاش کنید. از دست شکارچیان فرار کرده و ماموریت های خود را در زمینه مراقبت از خانواده به نحو عالی انجام دهید. یا اینکه به سایر حیوانات و موجودات حمله ور شده و امتیازات زیادی در نبرد با آنها به دست آورید و آسیب حمله خود را افزایش دهید.

دانلود Ultimate Farm Simulator 1.3 - بازی نگهداری از حیوانات اهلی اندروید

آنچه که در این بازی شما را بیش از حد مجذوب خود می‌سازد، وجود سیستم آب و هوایی کاملا شبیه سازی شده مانند روزهای آفتابی بارانی می باشد که با گرافیک عالی و صداگذاری خیره کننده اش باعث می شود تا خود را در فضای یک مزرعه سرسبز حس کنید و تاساعتها مشغول سرگرم شدن با این موجودات دوست داشتنی شوید!