Planet Commander Online: Space ships galaxy game
لطفا توجه داشته باشید که این بازی هنوز در حال توسعه است و نسخه نهایی آن هنوز ارائه نشده است.این نسخه،نسخه بتا بازی است.پس لطفا برای ارسال نظرات و پیشنهادات خود این موضوع را در نظر بگیرید.
این بازی کامل نیست و بسیاری از بخش های آن هنوز تکمیل نشده است و در آینده تکمیل خواهد شد.پس حتما در هنگام ارسال نظرات و امتیاز دادن یه این برنامه به این مهم توجه داشته باشید.ما برای تکمیل این بازی در تلاش هستیم تا در نهایت شما بتواند از این بازی لذت ببرید.
آیا همیشه رویای سفینه های فضایی و مبارزه در جنگ های فضایی را داشته اید؟ اولین بازی موبایل آنلاین را با کنترل مستقیم سفینه فضایی و سفر فضایی خود تجربه کنید.

دانلود Planet Commander Online: Space ships galaxy game 1.19.262 بازی آنلاین فرمانده سیاره اندروید
در این بازی شما کاپیتان یک سفینه فضایی هستید.شما با یک سفینه کوچک شروع می کنید و به عنوان شخصیت خلبان ارتقا پیدا می کنید و فرمانده جنگ های بزرگ و سفینه های فوق العاده سنگین خواهید شد.با تیراندازی به حریفان واقعی خود در حالت چند نفره بازی جنگ های فضایی به مبارزه بپردازید و ناوگان فضایی خود را توسعه دهید.کهشان مورد حمله قرارگرفته است و فضا به یک فرمانده نیاز دارد.به یک افسانه در کهکشان ها تبدیل شوید و اجازه دهید جنگ های بین سفینه های فضایی آغاز شود.