Blazing Sniper – Elite Killer Shoot Hunter Strike
برای لذت بردن از یک تجربه تیراندازی فوق العاده که به صورت آفلاین است و بر روی گوشی و تبلت ارائه شده است خوش آمدید.
خود را با اسلحه های تک تیر انداز مرگبار،انواع تفنگ ها ومسلسل ها تجهیز کنید و جدیدترین نیروهای نظامی را برای تکمیل ماموریت های مبارزه در داخل قلمرو دشمن در اختیار داشته باشید.
شما یک تک تیرانداز زبده هستید:
شما به عنوان یک سرباز خبره نیروهای ویژه آموزش دیده اید و به ماموریت های مخفی در سراسر دنیا هدایت می شوید و باید نیروهای دشمن را نابود کنید.
از جنگ چریکی در دامنه های کوهستانی جنگل ها گرفته تا جزایر مدیترانه،به همه و همه این مکان ها برای جستجوی تهدیدات تروریستی و انجام ماموریت های نظامی سفر خواهید کرد.

دانلود Blazing Sniper - Elite Killer Shoot Hunter 1.6.0 بازی اکشن تک تیرانداز اندروید
برای تغییر مسیر مبارزه می توانید از وسایل نقلیه استفاده کنید و پشت یک جیپ بنشینید،همچنین می توانید با استفاده از هلی کوپتر ها در مقابل حملات دشمن خود بایستید و با آنها مبارزه کنید.
تمام ماموریت های مربوط به ورود به ساختمان های اشغال شده و نیز پاک کردن تهدیدات و خطرهای آنها را تکمیل کنید.ازحمله به نیروهای دشمن در ماموریت های مختلف حمله که به صورت چند نفره است لذت ببرید و حریفان خود را نابود سازید.
برای پیدا کردن بهترین نقاط برجسته و پنهان برای تیراندازی و انجام تیراندازی های مرگبار در محیط های اطراف حرکت کنید.
برای از بین بردن تهدیدات دشمن، مکان های رده بندی شده بیشتری را برای شکار خود و نابودی دشمنان مشاهده کنید. شما درخط مقدم دفاع در برابر خطرناک ترین تهدیدات امنیتی جهان قرار دارید.