Learn Languages: Rosetta Stone
صحبت کردن به یک زبان جدید را شروع کنید.اولین درس خود را به صورت رایگان امتحان کنید.
برنامه ما با ارائه روش بصری و همه جانبه به شما کمک می کند زبان دوم خود را به همان صورتی که زبان مادری را یاد گرفته اید یاد بگیرید.
زبان های اسپانیایی (آمریکای لاتین یا اسپانیا)، انگلیسی (ایالات متحده یا بریتانیا)، فرانسوی، ایتالیایی، آلمانی، چینی (ماندارین)، عربی، هلندی، فیلیپینی (تاگالوگ)، یونانی، عبری، هندی، ایرلندی، ایتالیایی، ژاپنی، کره ای، فارسی ، لهستانی، پرتغالی (برزیل)، روسی، سوئدی، ترکی یا ویتنامی را یاد بگیرید.نرم افزار رزتا استون به شما اجازه می دهد که در هر کجا و در هر زمانی زبان را به نحوی که مغز به صورت طبیعی یاد می گیرد یاد بگیرید.
روش تدریس این نرم افزار در طی بیش از ۲۰ سال توسط میلیون ها نفر از جمله موسسات آموزشی و نیز مشتریان شرکت های بزرگ مورد اعتماد قرار گرفته است.
صحبت کنید.مهارت های مفید و عملی مکالمه را بر اساس سناریو ها و حوادث روزمره ارتقا دهید.

دانلود Learn Languages: Rosetta Stone 4.2.1 Mod/Unlocked نرم افزار آموزش زبان  اندروید
مانند یک سخنگوی بومی صحبت کنید. فن آوری تشخیص گفتار TruAccent ™ این برنامه به تلفظ شما گوش می دهد و به شما کمک می کند آن را اصلاح کنید و به طور صحیح صحبت کنید.
این نرم افزار به شما اجازه می دهد که دستگاه های اندروید را همگام سازی کنید تا بتوانید مهارت های خود را در هر گوشی و تبلتی به صورت یکپارچه تمرین کنید.
در هر زمانی یاد بگیرید.اینترنت ندارید؟مشکلی نیست؟درس ها را دانلود کنید تا آنها را به صورت آفلاین آموزش ببینید.
برای به روزرسانی محصول و دسترسی به آخرین و جدیدترین بخش ها از جمله راهنمایی ها برای یادگیری زبان،اخبار و سرگرمی ها ما را دنبال کنید.