Darkness and Flame 2
همیشه یک سرنخ که در خاطرات شما پنهان شده است وجود دارد.آیا دختر جوان این بازی آلیس می تواند راهی پیدا کند که نه تنها به عموی خود کمک کند بلکه آنچه که برای او اتفاق افتاده را کشف کند و قدرت آتش افروزی خود را کنترل کند؟
از این بازی ماجراجویی که دارای اشیا گمشده و پازل ها و بازی های کوچک است لذت ببرید.داستان نوآورانه این بازی از ابتدا شما را مجذوب خود می کند و شما را در یک دنیای فانتزی غرق می سازد.

دانلود Darkness and Flame 2 v1.1.1 بازی تاریکی و شعله 2 اندروید
یک دختر جوان ،آلیس، با یک قدرت بزرگ، قدرت شعله افروزی، مواجه شده است.روزی او یک تخم در یک صندوق عجیب پیدا می کند.با لمس آن تخم یک پرنده آتشین از تخم خارج می شود و زندگی او را برای همیشه تغییر می دهد.از زمانی که پرنده از دستان آلیس پرواز می کند تاریکی همه جا را فرا می گیرد. این پرنده چه قدرتی به آلیس داه است و آیا می شود آن را مهار کرد. از آن لحظه، آلیس بخشی از نبرد ابدی بین تاریکی و شعله است.تاریکی در حال نزدیک شده است و آلیس به همراه عمو کالین خود یک سفرماجراجویانه و پر مخاطره را آغاز می کند. علاوه بر این کالین بارها و بارها در کابوس های خود به دام افتاده است. یک زن به او کمک می کند. آن زن کیست؟ کالین تقریبا هیچ خاطره ای از دوران کودکی و نوجوانی اش را به یاد نمی آورد.این مرد پس از به یاد آوردن خاطرات خود پاسخ های سوالات را پیدا می کند.آن خانم آشنا که به او کمک می کند کیست؟چگونه می تواند قدرت شعله افروزی خواهر زاده کالین را کنترل کند؟

دانلود Darkness and Flame 2 v1.1.1 بازی تاریکی و شعله 2 اندروید
دو نفر به صحرا رفته اند تا یک قدرت شفا بخش برای بازیابی حافظه از دست رفته کالین پیدا کنند اما تاریکی آنها را شکار کرده است.
آنها باید ده ها پازل مختلف را حل کنند . با ارتش تاریکی مبارزه کنند.آیا راهی برای شکست دادن نیروهای تاریکی وجود دارد؟