Alien Shooter TD
هنگامی که این بازی را دانلود می کنید مراقب باشید:شما با اجرا این بازی خطر فرار از دنیای واقعی برای یک مدت طولانی و نجات زمین از خطرها و تهدیدهای قریب الوقوع را به جان می خرید.
بسیار خوشحالیم که بازی نوآورانه خود را که در سبک بازی های برج دفاعی و الهام گرفته از مجموعه ی افسانه ای تیر انداز بیگانه است را خدمت شما ارائه می دهیم.در این بازی شما تنها مسئول ساختن برج برای حفاظت از قلمرو نیستید بلکه باید جنگجویان نخبه ای را به کار بگیرید.هر کدام از این جنگجویان تخصص خاص و ویژگی های منحصر به فردی دارند که هر کدام از آنها را می توانید توسعه دهید.همچنین می توانید هرگروه از جنگجویان را با سلاح های انتخابی خود تجهیز کنید.

دانلود Alien Shooter TD 1.6.9 بازی برج دفاعی تیر انداز بیگانه اندروید
جنگ بزرگی در راه است.نیروهای مسلح بسیج می شوند و جنگ های خشونت آمیزی در سراسر جهان اتفاق می افتد.شما فرمانده این جنگجویان هستید و باید در جریان این وقایع جنگ حضور داشته باشید.اقدامات شما نقش تعیین کننده دارد و این شما هستید که اجازه می دهید هیولاهای گرسنه سرزمینتان را نابود کنند و یا با فرماندهی خود بشریت را پیروز این مبارزات کنید.
این بازی با توجه به بهترین سنت های بازی های Sigma و بدون هیچگونه امتیاز انحصاری ایجاد شده است – همه چیز درست مثل زندگی واقعی است.
ارائه حوادث به صورت واقعی-برای هر یک از سلاح ها یک انبار مهمات وجود دارد و باید در جریان مبارزات دوباره پر شود.
بازی کاملا رایگان-هر روز یک محفظه که موجودی آن مهمات،سلاح ها و سکه های مختلفی را شامل می شود ارائه خواهد شد.
جسدهای دشمنان شما ناپدید نخواهد شد-صبر کنید و ببینید در پایان هر سطح بازی چه اتفاقاتی می افتد.
دارای ۷ شخصیت مختلف با ویژگی های منحصر به فرد و قابل توسعه
صدها نوع سلاح مختلف-با توجه به سبک شخصی خود در بازی نیروهای خود را تجهیز کنید