Nyjah Huston: #Skatelife
در اولین مسابقات رسمی اسکیت سواری Nyjah Huston به او بپیوندید.
برای کسب امتیاز بالا بر روی ریل های آهنی حرکت کنید و قبل از اینکه جاذبه زمین بر شما غالب شود به هوا بپرید.آیا می توانید با شاهکارهای Nyjah رقابت کنید و درواقع رکورد او را در لیگ خیابانی بزنید؟آیا می توانید به یک ستاره تبدیل شوید؟چه کسی می داند شاید شما بتوانید به اندازه کافی عملکرد خوبی از خود نشان دهید و Nyjah معروف ترین قهرمان اسکیت سواری را به چالش بکشید.
تنها با یک ضربه بر روی صفحه گوشی و کشیدن انگشت خود روی صفحه در میان ریل های آهنی برقصید.آیا می توانید در راهنمایی های چالش برانگیزاین بازی به اندازه کافی مهارت کسب کنید و برای کسب امتیار بیشتر هنرنمایی های بیشتری از خود ارائه دهید.
کارت هدف خود را دریافت کنید و ترفندهای خود را برای دریافت بالاترین امتیاز ارتقا دهید.مهارت های خود ر ارتقا دهید ودر ترفدهایی که بالاترین امتیاز را دارند حرفه ای شوید.

دانلود Nyjah Huston: #Skatelife 0.4.0  بازی اسکیت سواری اندروید + مود
از پارک اسکیت بگذرید و به خیابان های پر جنب و جوش ساحل ونیز بروید. جهان را کشف کنید، مسیرهای پنهانی را کشف کنید و بسیارماهرانه مسیرخود را ازمیان مناظر شهری موجود در این بازی مشخص کنید.
برای کسب جایزه ی مورد نظر خود مسیرهای عالی را پیدا کنید و هنرنمایی ها و ترفندهای خود را ارائه دهید.
ماموریت های دیوانه کننده این بازی را تکمیل کنید تا برای شرکت درآخرین مسابقات جامع این بازی صلاحیت کسب کنید.با فعال سازی ترفندهای شجاعانه و کسب امتیاز بیشتر جایزه های وِیژه دریافت کنید.
مشغول اسکیت سواری باشید،در مسابقات پیروز شوید وبه جایزه های خود بیفزایید.
به یک اسطوره اسکیت سواری تبدیل شوید.کنترل های حساس و نو آورانه این بازی یک اسکیت سواری حرفه ای را به شما ارائه خواهد داد.