Eradoo Pro – Data Protection
این نرم افزار با پاک کردن تمام اطلاعات تلفن شما از راه دور و بدون نیاز به اینترنت در هنگامی که گوشی شما را دزدیده باشند و یا آن را گم کرده باشید ازاطلاعات و حریم خصوصی شما محافظت می کند.

دانلود Eradoo PRO – Data Protection 1.4.13نرم افزار محافظت از اطلاعات اندروید
این نرم افزار چندین روش برای پاک کردن داده های گوشی شما ارائه می دهد:
**با ارسال SMS
**هنگام خارج شدن سیم کارت
**هنگام تعویض سیم کارت
**هنگامی که سیم کارت مسدود می شود (PUK لازم است)
این نرم افزار یک برنامه امنیتی بسیار قدرتمند با ویژگی های منحصر به فرد برای محافظت از حریم خصوصی شما و البته ضد سرقت است و تنها هدف آن حفاظت از حریم خصوصی و اطلاعات شخصی شما در مقابل مزاحمان و دزدان است.

 

دانلود Eradoo PRO – Data Protection 1.4.13نرم افزار محافظت از اطلاعات اندروید دانلود Eradoo PRO – Data Protection 1.4.13نرم افزار محافظت از اطلاعات اندروید
چرا باید از این نرم افزار استفاده کنیم؟
سایر برنامه های مشابه که برای از بین بردن داده های تلفن استفاده می شود مانند «Android_Device_Manager» به طور عمده بر روی اتصال اینترنت و پیام های SMS تکیه دارند. در نتیجه اگر تلفن شما به اینترنت متصل نباشد ویا سیم کارت از آن خارج شود عملکردی نخواهند داشت و این در حالی است که برنامه Eradoo می تواند اطلاعات تلفن شما را حتی بدون اینترنت و حتی در صورت خارج شدن سیم کارت از دستگاه پاک کند، که همین ویژگی آن را به نرم افزاری منحصر به فرد تبدیل کرده است.
این نرم افزار برنامه ای کم حجم است که در پس زمینه اجرا نمی شود، بنابراین از هیچ منبعی درتلفن شما استفاده نمی کند و از حجم باتری کم نخواهد کرد و تا زمانی که فعال نشود بسته خواهد ماند.
این نرم افزار بر روی سرعت در پاک کردن و حفاطت از حریم خصوصی شما تمرکز دارد و اجازه نخواهد داد هیچ فرد غریبه ای به اطلاعات شخصی شما دسترسی پیدا کند.
در زمانی که گوشی خود را گم می کنید تنها چیزی که از همه بدتر است این است که فرد دیگری می تواند به اسرار و اطلاعات شخصی شما مانند پیام ها، تصاویر و ویدیوها دسترسی پیدا کند … اما نگران نباشید نرم افزار Eradoo یک راه حل نوآورانه با تضمین ۹۹٪ را ارائه می دهد.