My Talking Dog – Virtual Pet
این بازی برای علاقه مندان به بازی با حیوانات ارائه شده است.این بازی را دانلود کنید و از بازی های کوچک موجود در آن و نیز تغییردادن ظاهر سگ خود لذت ببرید.تمام گزینه های دیگر را چک کنید اما مطمئنم در نهایت این سگ سخنگو حیوان خانگی مورد علاقه شما خواهد بود.
اگر شما نمیتوانید یک حیوان خانگی واقعی داشته باشید،این حیوان خانگی مجازی گزینه ی خوبی برای شما خواهد بود. Charlie سگ سخنگوی شما آماده بازی است.این بازی ترکیبی از بازی های تغییر ظاهر و نیز حیوانات سخنگو است. با توجه به سادگی آن باید گفت که این بازی متعلق به بچه ها است اما بازی های کوچک موجود در آن باعث شده است که این بازی برای نوجوانان و حتی بزرگسالان مناسب باشد.اگر به بازی گربه سخنگو و یا دیگر بازی هایی که حیوانات سخنگو داشته اند علاقه مند بوده اید،قطعا این بازی را دوست خواهید داشت.

 

دانلود My Talking Dog – Virtual Pet v3.3 بازی سگ سخنگوی من_حیون خانگی مجازی اندروید
لباس های متنوع و سبک متفاوت پوشیدن آنها باعث شده که این بازی هم برای پسرها و هم دخترها مناسب باشد.اما این همه آنچه که در این بازی وجود دارد نیست. علاوه بر لباس سگ، می توانید مبلمان او را هم تغییر دهید.شما باید به او غذا بدهید،آن را بشوییدو به حمام ببرید و علاوه بر آن با او بازی کنید.برای صحبت کردن با سگ خود کافی است چیزی بگویید Charlie آن را با صدای خنده دار تکرار می کند.

 

دانلود My Talking Dog – Virtual Pet v3.3 بازی سگ سخنگوی من_حیون خانگی مجازی اندروید
سگ ها و توله سگ های جالب بسیاری در این بازی وجود دارد و اگر شما این بازی را دانلود کنید می توانید یک توله سگ ناز را به عنوان حیوان خانگی خود انتخاب کنید.