Nevaeh
این بازی یک مجموعه بازی موبایل آنلاین و چند نفره است.این بازی ویژگی ها و امکانات بسیار هیجان انگیزی چون مهارت های بسیار عالی، مکانیزم مبارزه ،گرافیک های خیره کننده و نیز گیم پلی اکشن و حماسی را ارائه می دهد.این بازی با حالت های PVP و PVE ونیز دیگر ویژگی های خود تلاش می کند یک گیم پلی بسیار لذت بخش را ارائه دهد. دراین بازی شما همچون قهرمانی هستید که نور را به دنیای انسان ها می آورید و با موجودات شیطانی و نیز شیطان مبارزه می کنید.این سفر اصلا آسان نیست زیرا موانع و چالش هایی در مسیر این ماجراجویی وجود دارد که قهرمان این بازی با آنها روبه رو خواهد شد .مسیر پیش رو پر از جنگ و خونریزی است. بازی را انجام دهید و توطئه دشمن خود،تاریکی را کشف کنید.

دانلود Nevaeh 25 بازی اکشن نوائه اندروید + مود + دیتا
این بازی یک داستان حماسی است که با گرافیک های بسیار عالی موبایل همراه شده است.
طراحی این بازی بسیار قوی و عالی است و طراحی شخصیت و آیتم های صحنه همه مربوط به تنظیمات دنیای بازی است.شما در این بازی یک گیم پلی فوق العاده را در سرانگشتان خود تجربه می کنید.
این بازی مهارت های هیجان انگیز و متنوعی را همراه با مکانیزم تغییر شخصیت ها ارائه می دهد. ویژگی Deity یک سبک مبارزه منحصر به فرد است که به شما اجازه می دهد تا از این بازی لذت بیشتری ببرید.
گیم پلی نو آورانه به همراه امکانات متنوع
بازیکنان این آزادی را خواهند داشت که با به روزرسانی بازی و جمع آوری الماس ها ،ارتقا تجهیزات و بسیاری از امکانات جذاب دیگر قدرتمندترین شخصیت را برای خود بسازند و بدین وسیله علاوه بر قوی تر شدن زیباتر هم به نظر خواهند رسید.