Fatal Raid
آخرالزمان شده و زامبی ها تمام خیابان های شهر نوا را تخریب کرده اند.تنها چیزی که سبب نجات شهر و نابودی زامبی ها می شود حضور یک تیم از سربازان فوق العاده و پیشرفته است.آیا شما می توانید برای این مبارزه آماده شوید و شهر را دوباره احیا کنید؟
این بازی یک بازی اکشن تیراندازی به صورت اول شخص است و تجربه بازی به صورت تیراندازی اول شخص را در سرانگشتان شما ارائه می دهد.
این بازی از حالت بازی تک نفره گرفته تا جنگ های دونفره و به صورت بازیکن در مقابل بازیکن را شامل می شود.

 

دانلود Fatal Raid 1.5.614 بازی حمله مرگبار اندروید + دیتا
بازی تک نفره:
این بازی تجربه یک بازی تک نفره بسیار عالی را فراهم می کند و حقیقت آنچه در نوا اتفاق افتاده را روشن می سازد و به کمک راهنما شما را به مرکز شهر هدایت می کند.اما همانطور که در حال مبارزه در خیابان های جنگ زده نوا هستید متوجه می شوید که این تنها زامبی ها نیستند که دشمن شما هستند و در مسیر شما ایستاده اند…
صدای بازیگران و نیز صحنه های مختلف شما را در یک جهنم آخرالزمانی در شهر نوا غرق می سازد.
تعداد زیادی اسلحه در این بازی وجود دارد که باید آنها را فعال کنید.شما می توانید از تفنگ هایی که مخصوص هدف گیری چند نفر به طور همزمان هستند استفاده کنید علاوه بر آن تفنگ های تک تیر انداز در این بازی ارائه شده است که شما را قادر می سازد هدف های دورتر را نیز نشانه بگیرد،تفنگ های ساچمه ای برای هدف های نزدیک ارئه شده است،اطمینان حاصل کنید که برای هر ماموریت سخت افزار مناسبی را همراه دارید.همچنین می توانید در شرایطی که فاصله ی بسیار کمی با دشمن دارید از اره برقی و کارد های بزرگ استفاده کنید.
نبرد با کارفرمایان و روسا.شما می توانید با مبارزه با این دشمنان حماسی آیتم های منحصر به فردی را به عنوان پاداش دریافت کنید.اگر مبارزه برای شما دشوار شد می توانید از سه نفر از دوستان خود کمک بگیرید.هرچه که تعداد شما بیشتر باشد قدرت بیشتری خواهید داشت.
حالت چند نفره:
ماهیت واقعی یک بازی تیراندازی به صورت اول شخص در بازی های چند نفره نمایان می شود و بازی حمله مرگبار هم از این قاعده مستثنی نیست.افراد را به صورت آنلاین به چالش بکشید و یک مبارزه سر به سر،ماموریت های رقابتی و نیز جنگ های قبیله ای را تجربه کنید.
این بازی یک مسابقه مرگ تیمی و نیزبه صورت بازیکن در مقابل بازیکن است.شما می توانید به صورت انفرادی و یا درقالب یک گروه در مقابل دشمنان خود بایستید و بدین ترتیب قهرمان بودن خود را ثابت کنید.
در برابر تیم های دیگربه رقابت بپردازید و اولین تیمی باشید که با بمباران کردن دشمنان خود نکات استراتژیک مختلف را به کار می گیرد و هدف های کلیدی دارد.
مهارت فردی اهمیت دارد، اما در این حالت بازی کار گروهی است که نقش تعیین کننده دارد.