SuperHero Junior
برای مبارزه با هیولا به یک ابرقهرمان تبدیل شوید .چگونه می توانید به یک ابرقهرمان تبدیل شوید؟با استفاده از شمشیر و تفنگ هایی با قدرت فوق العاده تمام هیولاها را شکست دهید و به یک ابرقهرمان تبدیل شوید.

دانلود SuperHero Junior 1.2 بازی ابرقهرمان کوچک اندروید + مود
ویژگی ها:
**از تمام سبک های یک مبارزه خیابانی به همراه یک قهرمان فوق العاده و نیز ضربه ها و مبارزات این بازی که به صورت بازیکن در مقابل بازیکن ارائه شده است لذت ببرید.
**این بازی یک بازی اکشن است که دارای شخصیت های شگفت انگیز و جالب می باشد وبرای کسانی که به ابرقهرمانان کارتونی علاقه دارند مناسب است.
**یک بازی نقش آفرینی و کلاسیک دارای شخصیت های فوق العاده
**جمع آوری تمام ابرقهرمان ها و نجات دنیا به وسیله آنها
**مبارزه با هیولاهای مختلف-با هیولاهای موجود در این بازی مبارزه کنید و با سربازان دوست شوید و مهارت های خود را ارتقا دهید.شما باید برای عبور از هر سطح این بازی ارتش خود را به روز رسانی کنید.
**یک تیم دوستانه ۱۰ نفره را با استفاده از ربات های فوق العاده،تک تیراندازها و… بسازید.هر یک از این دوستان شما دارای قدرتی منحصر به فرد هستند.
**قدرت کسب کنید و از آن برای تبدیل شدن به ابرقهرمانی برتر استفاده کنید.
**در ۹۰ سطح مختلف این بازی که دارای ۸ مرحله مبارزه با رئیس می باشد با هیولاها مبارزه کنید.آنها به هیچ عنوان ضعیف نیستند اما نگران نباشید،شما سلاح ها و شمشیرهای زیادی دارید .
**هر روز از زندگی خود را با این بازی سپری کنید زیرا این بازی برای علاقه مندان به مبارزه های خیابانی و تیراندازی به صورت رایگان ارائه شده است.منتظر چه هستید؟شما باید با استفاده از قدرت های فوق العاده خود جهان را نجات دهید.