Monster Trucks Racing
این بازی مجهز به کامیون های غول پیکر است. این بازی مسابقه ای با فیزیک هیجان انگیز خود سبب پمپاژ آدرنالین می شود.
پا خود را روی گاز بگذارید و بدین طریق به سرعت خود بیفزایید و با دوستان خود به رقابت بپردازید و در مسابقات قهرمانی رانندگی با ماشین های غول پیکر به بهترین بازیکن تبدیل شوید.
این بازی بر اساس فیلم Monster Trucks ساخته شده است.
شما در این بازی دارای ماشین های مسابقه ای حرفه ای هستید و می توانید ماشین مورد علاقه خود را انتخاب کنید.این ماشین ها شاملAce High, Ragin’ Red, El Diablo and MVP است.
شما می توانید از سراسر جهان این بازی را انجام دهید و یک ماشین حمل بار را که در مسیرهای تپه ای بالا می رود برانید و بدین وسیله یک هیجان عالی را تجربه کنید.
شما می توانید برای کسب بالاترین امتیاز در صفحه امتیازات با دوستان خود به رقابت بپردازید و بازیکن های مختلف از سرتاسر دنیا را در یک بازی قهرمانی چند نفره به چالش بکشید.
برای کسب یک پیروزی بزرگ و تسخیر کوه ها و جاده ها شما باید سرعت،قدرت، استقامت و کنترل خود را در شیب ارتقا دهید.
با غلبه بر موانع مختلف مهارت های رانندگی خود را مورد امتحان قرار دهید.شما در این بازی گرافیک های خیره کننده جدیدی را تجربه خواهید کرد.این بازی ماشین های غول پیکر را به صورت واقع گرایانه و به صورت HD نمایش می دهد و پایان مسابقه را با چرخشی ۳۶۰ درجه ای جشن می گیرد. به کلوپ هواداران این بازی بپیوندید و از دسترسی به به روزرسانی های منظم و بخش هایی که به تازگی در این بازی ارائه می شود ،شخصیت ها،امکانات،نمایش ها،راهمایی های ویدیویی و …لذت ببرید.
دانلود و انجام این بازی کاملا رایگان است.با این وجود بعضی از آیتم های بازی را می توانید در درون بازی خریداری کنید.شما می توانید در تنظیمات فروشگاه خرید های درون برنامه خود را محدود کنید.
این بازی برای تبلت ها هم بهینه سازی شده است.

دانلود Monster Truck Racing 2.3.4بازی مسابقه ماشین های غول پیکر اندروید + مود + دیتا