Impossible Car Driving Tracks
در این بازی شما باید ماشین های سنگین و حرفه ای را در مسیر های سخت برانید.در این بازی رانندگی های خطرناکی را در مسیر های بسیار سخت و پیچیده که عبور از آنها غیر ممکن است تجربه خواهید کرد.
مسیر های غیر قابل عبور و خودروهای عجیب و رانندگی های ماجراجویانه این بازی ساعت ها شما را به این بازی مشغول می کند و این بازی را تبدیل به یک بازی اعتیاد آور کرده است.اگر شما علاقه مند به رانندگی در مسیر های دشوار ودر محیط های بسیار زیبا هستید تجربه رانندگی در این بازی را دوست خواهید داشت.
اکنون وقت آن رسیده که به یک راننده قهرمان تبدیل شوید که می تواند در تمام مسیر های دشوار و با ماشین های فوق العاده رانندگی کند.به دقت رانندگی کنید تا از رانندگی در یک مسابقه و در مسیر های دشوار آن لذت ببرید.مسیر های چالش برانگیز،جاده های دشوار،اتومبیل های مسابقه ای و مسیرهای صعب العبور موجود در این بازی شما را مجذوب این بازی می کند.
وقت آن رسیده که یک تجربه واقع گرایانه خودروهای حرفه ای و شبیه سازی رانندگی در این ماشین ها را کسب کنید.مواظب باشید که از اطراف جاده سقوط نکنید چرا که سقوط خودرو شما به هر طرف جاده منجر به شکست شما می شود.این بازی تجربه رانندگی آفرود را نیز به شما هدیه می دهد.با رانندگی در فضاهای رویایی ومسیرهای صعب العبور این بازی به یک راننده واقعی تبدیل شوید.
این بازی را دانلود و نصب کنید و از تجربه رانندگی در ماشین های حرفه ای و نیز در مسیرهای بسیار سخت و دشوار لذت ببرید.

دانلود Impossible Car Driving Tracks v1.0 بازی رانندگی در مسیرهای غیر ممکن اندروید