Dinosaurs Hunter
در دنیای بازی شکارچی دایناسور ها شما می توانید دایناسور منتخب خود را در سفر های سیاحتی خود در کوه ها و بیابان های آفریقا شکار کنید.
هزاران سال پیش شکار دایناسور و تیر اندازی به آن یک مشکل عمده در تاریخ بشریت بود.
در این بازی تیر اندازی و شکار دایناسور به زیبایی طراحی شده است.
هیجان و وحشت یک شکارچی دایناسور را در کوه ها و بیایان های آفریقا تجربه کنید.این بازی یک بازی بسیار جالب و هیجان انگیز برای علاقه مندان به بازی های شکاری است.
دایناسورها هزاران سال پیش در کوههای اکتشافی ماقبل تاریخ زندگی می کرده اند.این دایناسورها موجودات بسیار بزرگی در هزاران سال قبل بوده اند و انواع مختلفی داشته اند بعضی از دایناسور ها قاتلان دایناسورهای دیگر بوده اند و بعضی دایناسور ها نیز دایناسورهای پرنده بوده اند.
برای تجربه یک تیر اندازی هیجان انگیز ما انواع مختلفی از اسلحه ها را ارائه داده ایم و همه آنها به صورت رایگان و کامل در اختیارتان است تا بتوانید یک ماجراجویی واقعی را در این بازی تجربه کنید.
این بازی با ۵ نوع از اسلحه های مختلف در کوه های سافاری سرسبز و و در بیابان های آفریقا انجام می شود.
اگر علاقه مند به بازی های شکار دایناسور ها هستید می توانید تجربه یک شکارچی واقعی را در این بازی شکارچی داشته باشید و مهارت های تیر اندازی خود را به صورت رایگان در دو محیط زیبا ارائه دهید.
کوهها و کویرهای سیاحتی آفریقا
در این بازی صداهای دایناسور های مختلف ارائه شده است تا شکار دایناسور را به صورت واقعی تجربه کنید.
در این بازی ۴نوع مختلف دایناسور وجود دارد که شما می توانید آنها را شکار کنید.
۱-Brontosaurus
۲-Apatosaurus
۳-Parasaurolophus
۴-Stegosaurus
توجه کنید که دایناسورها بسیار خطرناک هستند و به شما حمله می کنند و شما باید هرچه زودتر به آنها شلیک کنید.اگر با یک گلوله نابود نشدند شما باید حداقل ۳ گلوله به آنها شلیک کنید.
اگر یک شکارچی واقعی هستید تفنگ خود را بردارید و به بیابان ها و کوه ها آفریقا بروید و شکار خود را آغاز کنید.