Chibi Survivor Weather Lord
ده ها جزیره شناور را در یک بازی اکشن و ماجراجویی جدید با استفاده از مهارت های مختلف کشف کنید.
شما باید در این جزیره های شناور و در حالت زمان واقعی آب و هوا را کنترل کنید.
منابع مختلفی را برای ساخت آیتم ها و ساختمان ها جمع کنید.با جانوران خطرناک که در این سرزمین ناشناخته پرسه می زنند مبارزه کنید،آنها هیچ رحمی به بازماندگان نمی کنند.در این بازی ماجراهای باور نکردنی در انتظار شماست.
شما امپراطور آب و هوا هستید:هر زمان که دوست دارید یخ بزنید،ذوب کنید و بسوزانید.شما در هر یک از این جزیره ها ۳شرایط آب و هوایی مختلف دارید.آب و هوا را در یک زمان واقعی کنترل کنید.
انواع مختلف زیستگاه ها:از فضاهای برفی و زیر صفر درجه گرفته تا بیابان های خشک و سوزان،زیستگاه های مرطوب ،فضاهای آبی و بسیاری ازجزایر دیگر
ایده های ساختگی خود را وارد زندگی خود کنید:صدها آیتم مختلف را با استفاده از طیف وسیعی از منابع بسازید.اگر شما به بازی های ساختگی علاقه دارید قطعا این بازی را دوست خواهید داشت.
سیستم ساخت و ساز پیشرفته:از آسان ترین خانه ها گرفته تا قصرها و قلعه ها را بسازید.خانه ی رویایی خود را بسازید و یک شب سرد را در آن بگذارانید.
رازها و اسرار این جزایر را فاش کنید:در فروشگاه این بازی معماهای بسیاری وجود دارد که حل آنها به مهارت بسیار زیادی نیاز دارد اما جایزه آن ارزشش را دارد.مبارز کوچک به این ماجراجویی ادامه بده.
با دوستان خود رقابت کنید:چه کسی به مهارت های بهتری برای بقا در این بازی دست پیدا می کند؟جدول نمایش امتیازات این سوال شما را پاسخ خواهد داد.
سعی کنید زنده بمانید:بر سلامتی خود نظارت داشته باشید و سعی کنید از گرسنگی نمیرید.حیوانات وحشی نیمه شب شروع به حمله می کنند،در مقابل آنها از خود محافظت کنید.
گرافیک های سه بعدی زنده:با استفاده از این بازی زیبا ترین بازی بازمانده را تجربه خواهید کرد.

 

 

دانلود Chibi Survivor Weather Lord 1.6 بازی بازمانده اندروید