Kung Fu Do Fighting
توضیح بازی :
این بازی یک بازی اکشن و مبارزه ای است.بزرگتین بازی مبارزه ای جهان استارت خورد.هیچ قانونی وجود ندارد تنها یا زنده می مانید و یا می میرید.و اکنون یک شخصیت قدرتمند دیگر در این بازی ظاهر می شود.شخصیت قدرتمند و شیطان این بازی یک نینجا است از کشور ژاپن که سوگند یاد کرده تا همه را هرچه سریع تر نابود کند. از دیگر شرکت کنندگان این بازی یک استاد بی نظیر در تکواندو است از کشور تایلند که آن را طوفان مرگ نام گذاشته اند.وهمچنین دیگر شرکت کنندگان این بازی قهرمان و پادشاه بوکس و دیگری یک قاتل شرور و همچنین رئیس جمهور x است که تبحر بسیار بالایی در ترور و قتل های سری دارد.

هر کدام از این شرکت کنندگان برای بقا و زنده ماندن و همچنین کسب افتخار باید آماده سخت ترین مبارزه ها شوند.
چه کسی قویترین مبارز در جهان است؟
این بازی اکشن دو حالت مختلف برای بازی دارد:
حالت مسابقه ای:
در این حالت بازیکن خودش شخصیت خود را انتخاب می کند و مبارز روبه رو به صورت رندوم انتخاب می شوداین یک بازی ۳ مرحله ای است.و کسی که بتواند در ۲مرحله پیروز شود بازی را می برد.و اگر هردو بازیکنان در مبارزه جان خود را از دست بدهند(انرژی لازم برای بازی نداشته باشند)دوباره مبارزه در یک راند جدید آغاز می شود.
حالت بقا :
در این بازی بازیکن خود شخصیت مورد علاقه خود را انتخاب می کند و مبارز مقابل او به صورت رندوم انتخاب خواهد شد.در این بازی هیچ برنده ای درپایان وجود ندارد و مبارزان به صورت مداوم در مبارزه حضور خواهند داشت

 

 

 

دانلود Kung Fu Do Fighting  بازی مبارزه ای کونگ فو اندروید