رنگ و یا کمیک هر نقطه بر روی گوشی های هوشمند خود. · این برنامه همراه با ویژگی های تقریبا به بسیاری به عنوان یک برنامه نقاشی دسکتاپ است.

· رابط کاربری آن به طور خاص برای گوشی های هوشمند تا کاربران به راحتی می توانید رنگ، اندازه تغییر قلم مو، و یا رنگ با هیچ مشکلی ساخته شده است.

· رنگ را می توان به طور مستقیم در حالت HSV تغییر کرده است.

☆ ابزارهای نقاشی · ۶۰ برس رایگان! · علاوه بر قلم، مداد، آبرنگ، تاری، لکه، G قلم، مارو قلم، چرخش تقارن و قلم لبه ما قلم مو، تخت قلم مو، براش، اکریلیک، مدرسه قلم و نرم پاستل اضافه شده است. ·

نیروی محو شدن در داخل و خارج می سازد خطوط خود را تیز حتی اگر شما در حال طراحی با انگشتان دست خود .

☆ تن دسترسی به منابع به صورت رایگان · کاربران برای دسترسی به ۸۵۰ تن، بافت، پس زمینه و بالن کلمه به صورت رایگان.

· زمینه های از پیش ساخته شده است که عبارتند از صحنه های شهرو وسایل نقلیه به کاهش در حجم کار کاربر وجود دارد.

· زنگ، بافت و پس زمینه می توانید بکشید و رها کنید به یک تصویر. آنها همچنین می توانند چرخانده شود، کوچک و یا آزادانه تبدیل شده است.

☆ رایگان فونت های کتاب های کمیک به کمیک خود را نگاه حرفه ای. · با توجه به آنچه فونت استفاده می کنید، فضای کمیک خود را می تواند بسیار تغییر دهید. · داشتن فونت مناسب برای صحنه حق و شخصیت بسیار مهم است. ☆ ایجاد پانل های خنده دار به راحتی · فقط کشیدن در سراسر بوم می توانید یک پانل به پانل تر تقسیم می شوند. · شما می توانید تبدیل و یا اضافه کردن رنگ به پانل های پس از شما آنها ایجاد کنید.

☆ استرس نقاشی رایگان · رابط MediBang رنگ بسیار ساده و کاربر پسند است. · کاربران جدید به راحتی می توانید انتخاب کنید تا به برنامه ها، و شروع به ساخت کمیک و یا نشان دادن. · کاربران می توانند از کلید های میانبر ساخت تولید را حتی ساده تر را سفارشی کنید.

☆ به راحتی کار خود را ویرایش کنید. · با لایه ها شما می توانید از چیزهای مختلف در لایه های مختلف را جلب کند. · رسم مدل موهای مو یک شخصیت در یک لایه و شما می توانید آن را بدون نیاز به ترسیم مجدد در تمام سر را تغییر دهید.

دانلود MediBang Paint - Make Art رنگ و هنر اندروید