“Into the Badlands Blade Battle” عنوانی زیبا و جذاب در سبک اکشن میباشد و به تازگی توسط استودیو محبوب Reliance Big Entertainment ساخته و پرداخته شده و به صورت رایگان در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. قهرمان مورد علاقه خود را از بین شخصیت های متعدد و قدرتمند بازی انتخاب کنید و با مبارزه در ماموریت های حماسی سرزمین بازی را به تسخیر خود در آورید.

بازی پیشرو عنوانی رسمی از سریال محبوب Into the Badlands میباشد و تمامی شخصیت های محبوب این سریال از جمله Sunny , M.K , Waldo , Quinn , The Widow و بسیاری دیگر در بازی حضور دارند. پس اگر شما نیز طرفدار این سریال و یا طرفدار بازی های اکشن هستید عنوان Into the Badlands Blade Battle میتواند به خوبی شما را سرگرم نماید.

دانلود Into the Badlands Blade Battle 1.2.02 بازی نبرد شمشیر برای اندروید + دیتا

سفر به مناطق کوهستانی

به عنوان جنگجویی قدرتمند به مناطق خطرناک بازی سفر کرده و باس فایت های چالش برانگیز بازی را نابود نمایید. ماموریت ها را یکی پس از دیگری تکمیل نموده و از پاداش های ویژه بازی بهره مند شوید.

ساخت تیمی از جنگجویی قدرتمند و شکست ناپذیر

تیم خود را با استفاده از ۱۹ قهرمان منحصربفرد بازی سفارشی سازی نمایید و از توانایی های خارق العاده آنها برای نابودی دشمن استفاده کنید. لازک به ذکر است که هر یک از جنگجویان دارای سلاح های مخصوص به خود و سبک رزمی منحصربفرد میباشند.

دانلود Into the Badlands Blade Battle 1.2.02 بازی نبرد شمشیر برای اندروید + دیتا

تشکیل اتحادی قدرتمند

قبیله خود را تشکیل دهید و با دوستان و بازیکنان دیگر متحد شوید و به قبیله های دیگر اعلام جنگ کنید. با بدست آوردن پیروزی های بیشتر رتبه قبیله تان بهبود خواهد یافت و امکانات بیشتری در اخیتارتان قرار میگیرد.

نبرد در لوکیشن های جذاب

لوکیشن های معروفی نظیر Quinn’s Fort , the Widow’s Lodge , Wall Street و Dollhouse در بازی گنجانده شده اند و لذت نبرد های بازی را برای طرفداران سریال دو چندان خواهند کرد.

لازم به ذکر است که بازی Into the Badlands Blade Battle بر روی تمامی دستگاه های اندرویدی به صورت دقیق بهینه سازی شده است.

دانلود Into the Badlands Blade Battle 1.2.02 بازی نبرد شمشیر برای اندروید + دیتا