“Truck Evolution : Offroad 2” عنوانی زیبا و جذاب در سبک مسابقه ای بوده و به تازگی توسط استودیو Rooster Games ساخته و پرداخته شده و به صورت رایگان در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا حدود ۱۲ هزار نفر امتیاز ۴٫۳ از ۵٫۰ و بیش از ۱ میلیون بار دانلود را تجربه نموده است.

دانلود Truck Evolution : Offroad 2 v1.0.5 بازی تکامل کامیون: آفرود برای اندروید - همراه نسخه مود

Truck Evolution : Offroad 2 یکی از برترین بازی های مسابقه ای رایگان برای سیستم عامل اندروید میباشد و با داشتن گرافیک واقع گرایانه به همراه فیزیک خارق العاده تجربه ای هیجان انگیز را به کاربر منتقل میکند. لازم به ذکر است که نسخه اول این بازی با به ثبت رساندن بیش از ۳۰ میلیون دانلود در سراسر جهان از محبوبیت بالایی در میان کاربران اندرویدی برخوردار بوده است.

بازی دارای دو حالت داستانی و بی نهایت میباشد و شما باید در لوکیشن های مختلف و با آب و هوای متفاوت اهداف چالش برانگیز بازی را تکمیل نمایید. Truck Evolution : Offroad 2 این بار از موتور فیزیک بهبود یافته استفاده میکند به طوری که شبیه سازی کنترل خودرو های موجود در بازی در سطح بسیار بالایی قرار دارد.

دانلود Truck Evolution : Offroad 2 v1.0.5 بازی تکامل کامیون: آفرود برای اندروید - همراه نسخه مود

در بازی ۷ نوع وسیله نقلیه قدرتمند وجود دارد که هر یک دارای توانایی های منحصربفرد و شیوه کنترل خاصی هستند. هم چنین چهار نوع حالت گیم پلی حرفه ای , مبارزه با زمان , آزاد و مولتی پلیر در بازی گنجانده شده اند و قطعا ماجراجویی نفسگیری را برایتان رقم خواهند زد. اما نکته جالب در قسمت مولتی پلیر بازی نهفته است این بخش خود دارای ۳ مختلف است که به شرح زیر میباشد:

– Finishing Race: در این قسمت باید زودتر از حریف خود به خط پایان مسابقه برسید و با دریافت پاداش خودرو های بهتری را آنلاک نمایید.

– Flag Race: در این حالت باید پرچم موجود در مسیر مسابقه را زودتر از حریف بدست آورید و آن را به خط پایان برسانید. لازم به ذکر است که اگر بدون پرچم و حتی زودتر از حریف به خط پایان برسید بازنده اعلام خواهید شد.

– Sky Derby: حریف را از هر راهی که میتوانید نابود کرده و سعی کنید زنده بمانید. تنها در این صورت پیروز این بخش خواهید شد.

دانلود Truck Evolution : Offroad 2 v1.0.5 بازی تکامل کامیون: آفرود برای اندروید - همراه نسخه مود