TechnoStrike یا حمله ی تکنولوژیکی یک جنگ مدرن خواهد بود. دنیا در جنگ هسته ای قرار گرفته است و میلیون ها انسان در سراسر دنیا کشته شده اند. آنهای که زنده مانده اند در فضاهای امن زیر زمین مخفی شده اند و از نیروهای اهریمنی خود را محافظت می کنند. اما آیا این امید انسان به زندگی است ؟ که با مخفی شدن به حیات خود ادامه دهد ؟ گروهی از جوانان یاغی تصمیم گرفته اند با ایجاد قدرت به جنگ با اهریمن بپردازند . آنها با ساخت سلاح های مدرن و تکنولوژیکی و با فناوری بالا توانسته اند در رقابت با دشمن قدرت خود را به نمایش بگذراند و دشمن را وارد به دفاع از خود کنند. شما یکی ازین یاغی ها خواهید بود که با جنگ به دشمن فرخوانده شده اید ! خود را آماده ی نبرد کنید و در بازی جنگی TechnoStrike  پیروز شوید.

دانلود TechnoStrike 1.24 - بازی یورش مدرن برای اندروید+ بدون دیتا

در این بازی ۸ مدل مختلف از کاراکتر ها را خواهید دید که با توانمندی های مختلف می توانید هرکدام را برگزینید. هرکدام مهارت ها و ویژگی ها و قدرت های مختلفی دارند.  در ضمن ساخت یک تیم جنگی به شما سپرده شده است. در انتخاب اعضای تیم از تنوع و قدرت های مختلف بهره بگیرید و یکسان عمل نکنید. زمان آن فرا رسیده هرکسی در تنوع مختلف به کمک شما بیاید و پذیرای تنوع و شخصیت متمایز هر فرد و کاراکتر باشید .تفاوت ها در نبرد باعث قدرت شما می گردد و به پیروزی نزدیک تر خواهید شد. مهارت های متنوع را اجازه ی حرکت دهید.

این  بازی اندرویدی برای اجرا بروی موبایل بهینه شده است . کنترل ساده و مدرن بازی تجربه ی یک جنگ واقعی بروی موبایل و تبلت را برای شما فراهم می آورد .

گرافیک فوق العاده چشم نواز و همچنین طراحی بازی به صورت عالی همه و همه منتظر شما هستند تا قدرت ذهنی خود در مواجه با شرایط مختلف را محک بزنید تا در زندگی شخصی خود مهارت تصمیم گیری در زمان اندک را تجربه کنید و سریع تصمیم بگیرید و سریع عمل کنید.