بازی Eisenhorn: XENOS عنوانی جذاب در سبک ماجرایی میباشد که به تازگی توسط استودیو Pixel Hero Games ساخته و پرداخته شده و با قیمت حدود ۶ دلار در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا ۱۸ نفر امتیاز ۴٫۲ از ۵٫۰ و بیش از ۵۰ بار دانلود را تجربه نموده است.

عنوان Eisenhorn: XENOS را میتوان تا به امروز گرافیکی ترین و هم چنین سنگین ترین بازی دانست که برای سیستم عامل اندروید عرضه گردیده است. داستان بازی از کتابی با نام Xenos الهام گرفته شده است کتابی که توسط نویسنده مشهور Dan Abnett نوشته شده و برنده جوایز متعدد از سوی جشنواره های مختلف شده است. Eisenhorn: XENOS شما را در نقش فردی با نام Gregor Eisenhorn قرار خواهد داد کسی که عضو گروه Ordo Xenos میباشد و به عنوان کاراگاهی زبده نیز شناخته میشود. وظیفه شخصیت اصلی بازی محافظت از نژاد انسان در مقابل هر عاملی میباشد و صد البته بازی نیز شما را در مقابل این عامل ها و تهدیدات خطرناک قرار خواهد داد.

می توان داستان بازی Eisenhorn: XENOS را یکی از کامل ترین و جذاب ترین داستان ها در بازی های اندروید دانست. داستان به هیچ وجه خام نبوده و از ابتدا تا انتها بازی شما را درگیر خود خواهد کرد و قطعا یک سر و گردن حداقل از نظر داستانی از اکثر بازی های دیگر بالاتر میباشد. گرافیک بازی نیز هیچ گونه حرفی را باقی نمی گذارد. محیط های Eisenhorn: XENOS کاملا به صورت ۳ بعدی طراحی شده اند و جزییات آنها بسیار بالا و بی نقص میباشد که در نگاه اول شما را شگفت زده خواهد کرد. هم چنین طراحی چهره ها و انیمیشن های بازی فوق العاده کار شده است به طوری که میتوان آن را از منظر گرافیکی با بازی های کنسولی مقایسه نمود.

برخی از نقد ها در رابطه با بازی Eisenhorn: XENOS:

– عنوانی ماجراجویی سوم شخص که بسیار غنی و خیره کننده میباشد – POCKET GAMER

– به سادگی میتوان عنوان فوق را یکی از بازی های لوکس و فوق العاده در فروشگاه App Store دانست – APPLENAPPS

دانلود بازی زیبا و جذاب Eisenhorn: XENOS v1.0 اندروید - همراه دیتا