بازی Loop Drive 2 عنوانی جذاب در سبک آرکید میباشد که به تازگی توسط استودیو Gameguru Casual ساخته و پرداخته شده و به صورت کاملا رایگان در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا حدود ۳۵ هزار نفر امتیاز فوق العاده ۴٫۵ از ۵٫۰ و بیش از ۱ میلیون بار دانلود را تجربه نموده است.

بازی Loop Drive 2 نسخه دوم عنوان موفق و جذاب Loop Drive: Crash Race میباشد که با نگاه داشتن فرمول موفق نسخه اول و اضافه کردن چندین ویژگی جذاب و هیجان انگیز طرفداران بسیاری را به سوی خود جذب کرده است. در این عنوان باید کنترل دو اتومبیل را در دو دایره بسته و به هم متصل شده بر عهده بگیرید و بالاترین رکورد خود را به ثبت برسانید. گیم پلی بازی بسیار آسان و روان میباشد اما با پیشروی در بازی و با بالاتر رفتن امتیازتان دشواری بازی نیز نمایان میشود. در دو حلقه بسته و به هم متصل شده اتومبیل های دیگری نیز در حال حرکت هستند و وظیفه شما کنترل سرعت اتومبیل های خود میباشد تا با دیگر ماشین ها تصادف نکنند. با استفاده از مهارت های خود و با عکس العمل های سریع بالاترین رکورد خود را به ثبت برسانید و به یاد داشته باشید که بازی در سبک عناوین بی نهایت است پس خونسردی خود را حفظ کرده و در آرامش از بازی لذت ببرید.

انواع و اقسام لوکیشن های مختلف به همراه اتومبیل های منحصربفرد در بازی گنجانده شده است که با پیشروی در بازی و بدست آوردن سکه های دیگر میتوانید هر یک از آنان را خریداری نموده و آنلاک نمایید. بازی دارای لیدربورد آنلاین نیز میباشد که میتوانید در آن امتیاز خود را با دوستان و دیگر بازیبازان در سراسر جهان مقایسه نمایید و در جهت بهبود آن تلاش کنید.

دانلود بازی حلقه اتومبیلرانی 2 - Loop Drive 2 v1 اندروید