عنوان “Traffic Tour” یکی از جدیدترین عناوین با موضوع شبیه سازی مسابقات اتومبیلرانی میباشد. که با داشتن حالت های متعدد گیم پلی از جمله حالت بی پایان و هم چنین گرافیک بسیار زیبا توانسته در مدت زمان کم به محبوبیت بالایی دست یابد. ماموریت های هیجان انگیز بازی را تکمیل کنید , اتومبیل های قدرتمند را آزاده نمایید و با ارتقاء اجزا مختلف آنها دوستانتان را در بخش مولتی پلیر زیبا و جذاب بازی به چالش بکشید.

همان طور که گفته شد بازی دارای حالت های متنوع گیم پلی میباشد. و هم چنین از قابلیت رقابت های مولتی پلیر و آنلاین به صورت ریل تایم پشتیبانی میکند. هم چنین انواع و اقسام اتومبیل های لوکس در بازی گنجانده شده اند که هر یک به طور دقیق طراحی و شبیه سازی شده است. گیم پلی بازی نیز روان میباشد و مشکلی را در تجربه کاربر ایجاد نخواهد کرد. لازم به ذکر است که گرافیک بازی آن هم در سبک خود پیشرفتی چشمگیر به شمار میرود و دارای تنظیمات مختلف برای کم و زیاد شدن نیز میباشد.

دانلود Traffic Tour 2.5.6 بازی تور ترافیک اندروید

Traffic Tour android game

برخی نکات در رابطه با گیم پلی بازی Traffic Tour:

– برای دریافت و آنلاک کردن اتومبیل های بیشتر , نقشه هایی را که در طول مسیر مسابقه قرار دارند را جمع آوری نمایید.

– در زمان مسابقه اگر سرعت اتومبیل بیشتر از ۱۰۰ کیلومتر باشد. پاداش و پول اضافی دریافت خواهید کرد.

– با قرار دادن بازی بر روی حالت غروب و یا شب , در قسمت بی پایان پول اضافی دریافت میکنید.

– رانندگی در جهت مخالف در حالت جاده دو طرفه پول و پاداش اضافی به همراه دارد.

– استفاده مناسب و درست از نیتروژن در حالت مولتی پلیر کمک بسیاری به شما میکند

– به اشتراک گذاری نتایج خود در بازی با دوستان پول و پاداش اضافی به همراه دارد.

دانلود Traffic Tour 2.5.6 بازی تور ترافیک اندروید

Traffic Tour android game

بازی Traffic Tour عنوانی جذاب در سبک مسابقه ای میباشد. که به تازگی توسط استودیو Wolves Interactive ساخته و پرداخته شده , و به صورت کاملا رایگان در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا حدود ۲۷ هزار نفر امتیاز بالا ۴٫۳ از ۵٫۰ و بیش از ۵ میلیون بار دانلود را تجربه نموده است.