بازی Gear.Club عنوانی جذاب در سبک مسابقه ای میباشد که به تازگی توسط استودیو Eden Games ساخته و پرداخته شده و به صورت کاملا رایگان در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا ۱۰۳ نفر امتیاز قابل قبول ۳٫۸ از ۵٫۰ و بیش از ۵ هزار بار دانلود را تجربه نموده است.

عنوان Gear.Club به طور قطع یکی از دقیق ترین شبیه ساز های مسابقات اتومبیلرانی میباشد که به تازگی برای سیستم عامل اندروید عرضه گردیده است. انواع و اقسام اتومبیل ها از برند های معتبر دنیا در بازی گنجانده شده اند که میتوانید هر یک از آنان را با استفاده از تنظیمات گسترده ای که بازی در اختیارتان قرار میدهد ارتقاء داده و سفارشی سازی نمایید. هم چنین میتوانید در مسابقات قهرمانی و مولتی پلیر بازی شرکت کرده و ماموریت های زیبا بازی را تکمیل نمایید.

Gear.Club تجربه ای منحصربفرد از مسابقات اتومبیل را به کاربر ارائه میدهد با وجود گزینه های متعدد برای شخصی سازی و ارتقاء اتومبیل در محیطی با جزییات بالا و با کیفیت خیره کننده عنوان پیشرو محتوا کم نظیری را در اختیار بازیباز قرار میدهد. هم چنین طراحی تمامی اتومبیل های بازی به صورت دقیق انجام گرفته است و هر یک از آنان دارای خصوصیت ها و توانایی های منحصربفردی هستند که با پیشروی در بازی و انجام آزمایشات مختلف بر روی آنان از تمامی ویژگی هایشان آگاه خواهید شد.

دانلود بازی زیبا و جذاب Gear.Club v1.26.0 اندروید - همراه دیتا