بازی Go Surf – The Endless Wave عنوانی جذاب در سبک ورزشی میباشد که به تازگی توسط استودیو Diverso Games ساخته و پرداخته شده و به صورت کاملا رایگان در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا ۳۶ نفر امتیاز بالا ۴٫۴ از ۵٫۰ و بیش از ۵۰۰ بار دانلود را تجربه نموده است.

در عنوان Go Surf – The Endless Wave در نقش موج سواری حرفه ای قرار خواهید گرفت و باید در پهنای بیکران اقیانوس به موج سواری بپردازید. بازی در سبک ورزشی و صد البته بی پایان میباشد و رکورد شما در بازی تعیین کننده سطحتان خواهد بود. ورزش موج سواری یکی از زیباترین و مفرح ترین ورزش های آبی در جهان میباشد و دارای چالش هایی خطرناک نیز خواهد بود. حال تمامی این ویژگی ها در بازی Go Surf – The Endless Wave گردآوری شده است و تجربه ای نوین را در اختیار کاربر قرار میدهد. سوار بر موج ها شده و بهترین رکورد خود را به ثبت برسانید و چالش های متعدد بازی را پشت سر بگذارید و به یاد داشته باشید موج ها هیچ وقت تمام نخواهند شد و پیروز واقعی آنها هستند پس از موج سواری لذت ببرید.

در طول مسیر موج سواری شما انواع چالش ها برایتان تدارک دیده شده اند از کوسه ها گرفته تا مردمی که ناگهان جلویتان سبز میشوند. با حرکات دستان خود شخصیت بازی را هدایت کنید و با بدست آوردن آیتم های منحصربفرد رکورد خود را بهبود بخشید.

دانلود بازی موج بی پایان Go Surf - The Endless Wave v2.7.6 اندروید