بام – Bam برنامه رسمی سامانه بام بانک ملی ایران برای گوشی و تبلت های اندرویدی می باشد. سامانه بام جدیدترین سامانه بانکداری اینترنتی بانک ملی ایران با استفاده از آخرین تکنولوژی های حوزه فناوری و مجموعه ای از خدمات قابل ارائه به مشتریان می باشد. شما دانلود بام بانک ملی که عضویت در این سامانه در صورت فعال بودن ساپتا یا پیامک حساب از طریق تاییدیه پیامکی فعال می گردد میتوانید امور بانکی خود را در سریع ترین زمان ممکن انجام دهید.

چرا بام (همراه بانک ملی)؟

این سامانه براساس ویژگی هر مشتری یک سامانه به نحوی طراحی گردیده است که کاربر علاوه بر دریافت طراحی و پیام های ویژه خود می تواند بر اساس کاربرد های مورد نیازش چیدمان صفحه پیشخوان خود را با نظر خود انجام دهد. به دلیل تنوع ابزارهای الکترونیکی مورد استفاده در سطح جامعه از قبیل تلفن همراه، تبلت، لپ تاپ و رایانه های شخصی، صفحات این سامانه به صورت واکنش گرا طراحی گردیده و بدون نیاز به تنظیماتی از سوی کاربر با دستگاه مورد استفاده کاربر هماهنگ می گردد. با توجه به تنوع بالای عناوین مختلف تراکنش های بانکی اعم از پایا، ساتنا و غیره، بخش های انتقال وجه این سامانه نیز کاملاً به صورت هوشمند طراحی گردیده است تا بدون نیاز به تعیین نوع تراکنش از سوی مشتری با دریافت مبلغ و حساب مقصد نوع تراکنش تشخیص داده شده و پیام لازم به کاربر نمایش داده شود.

راهنمای نصب Bam Melli

شما برای نصب بام همراه بانک ملی در صورت فعال بودن سرویس سامانه پیام کوتاه بانک ملی ( ساپتا) روی حداقل یکی از حساب های خود و با داشتن شماره ملی و اطلاعات دقیق کارت(شماره ۱۶ رقمی کارت، CVV2 ،تاریخ انقضا و رمز دوم که از طریق دستگاه ATM گررفته اید) میتوانید این به راحتی برنامه را نصب کنید.

اگر قصد انجام خرید های اینترنتی بالای صد هزار تومن رو دارید ، باید حتما برای دریافت رمز دوم پویا از دو روش سامانه پیامکی و برنامه رمزبان ملی استفاده کنید برای دریافت رمز پویای خود ، حالا شما برای دانلود رمزبان میتوانید به صفحه این برنامه در اندرویدکده مراجعه کنید. 

دانلود بام بانک ملی Bam 4.8.1.277 سامانه همراه بام ملی

راهنمای انتخاب ورژن صحیح: در صورتیکه ورژن سیستم عامل اندروید خود را نمی دانید از منوی setting گزینه About Phone را انتخاب کنید. در قسمت Android Version می توانید ورژن سیستم عامل اندروید خود را مشاهده کنید.

از بانک های دیگه استفاده میکنید؟

اگر از بانک دیگری استفاده میکنید و نیاز به همراه بانک اون بانک دارید لینک های زیر را مشاهده کنید:

دانلود همراه بانک ملت
دانلود همراه بانک تجارت
دانلود همراه بانک سپه