بازی Robo Rush عنوانی در سبک آرکید میباشد که به تازگی توسط استودیو Zonmob Tech., JSC ساخته و پرداخته شده و به صورت کاملا رایگان در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا ۶۴۹ نفر امتیاز ۴٫۲ از ۵٫۰ و بیش از ۱۰۰ هزار بار دانلود را تجربه نموده است.

عنوان Robo Rush در سبک عناوین بی پایان و رکوردزنی ساخته شده است و داستان آن از بین بردن ربات های شرور و شیطانی توسط ربات های خوب و قهرمان میباشد. در طول مراحل بازی با انواع و اقسام موانع و دشمنان مختلف رو به رو خواهید شد و باید با استفاده از توانایی های منحصربفرد شخصیت خود آنها را نابود نمایید.

Robo Rush گیم پلی بسیار سریعی و هیجان انگیزی دارد و بدین دلیل باید واکنش های سریع به تغییرات محیط بازی انجام دهید تا بتوانید موانع و دشمنان را پشت سر بگذارید. هم چنین بازی دارای ۶ نوع ربات منحصربفرد میباشد که میتوانید با انتخاب یکی از آنان به بازی بپردازید. بازی به گونه ای طراحی شده است که شما را مجبور به استفاده از تمامی مهارتتان برای محافطت از شخصیت خود و نابودی دشمنان خواهد کرد اما همین ربات های کوچک با دریافت انرژی تبدیل به ربات هایی قدرتمند خواهند شد که هیچ نوع هیولایی در بازی قادر به توقف آنها نخواهد بود پس دریافت انرژی را فراموش نکنید.

بازی Robo Rush دارای گرافیک مدرن و جوان پسند میباشد و با داشتن موسیقی های بسیار زیبا و جذاب , گیم پلی سرعتی و بسیاری دیگر میتواند یکی از بهترین گزینه ها برای گذراندن اوقات فراغتتان باشد.

دانلود بازی هیجان انگیز Robo Rush v1.2 اندروید - همراه نسخه مود