بازی MAXIMUM CAR عنوانی جذاب در سبک مسابقه ای میباشد که به تازگی توسط استودیو Ancient Games D S ساخته و پرداخته شده و به صورت کاملا رایگان در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا ۵۱۳ نفر امتیاز بالا ۴٫۵ از ۵٫۰ و بیش از ۵۰ هزار بار دانلود را تجربه نموده است.

عنوان MAXIMUM CAR با داشتن ویژگی هایی نظیر گیم پلی بسیار زیبا , گرافیک خارق العاده پیکسلی و انواع و اقسام اتومبیل های جذاب تبدیل به یکی از برترین بازی ها در سبک خود شده است به گونه ای که در چندین نمایشگاه و جشنواره بین المللی موفق به کسب جوایزی متعدد شده است. مکانیک اصلی بازی بسیار ساده است به گونه ای که باید با انتخاب اتومبیل مورد علاقه خود در لوکیشن های جذاب و زیبا بازی با دیگر رقبا به مسابقه بپردازید و به هر روشی آنان را از میان برداشته و به پیروزی دست یابید. البته با شروع بازی این مکانیک ساده به نقطه قوت بازی تبدیل میشود و رقبا شما نیز از هر گونه وسیله ای برای شکست و یا حتی نابود کردن شما استفاده خواهند کرد.

MAXIMUM CAR به هیچ وجه مسابقه ای عادلانه را ارائه نمیکند بلکه شرط اصلی پیروزی در مسابقات بازی استفاده از انواع و اقسام سلاح ها برای نابودی رقبا میباشد و کسی که رحم کمتری از خود نشان دهد پیروز میدان خواهد بود. ۵ لوکیشن زیبا و منحصربفرد در بازی گنجانده شده است که هر یک دارای تعداد زیادی از ماموریت های هیجان انگیز میباشد و با وجود بیش از ۱۰۰ نوع اتومبیل متنوع به هیچ وجه احساس کمبود محتوا را در بخش گیم پلی احساس نخواهید کرد.

دانلود بازی هیجان انگیز MAXIMUM CAR v0.0.6 اندروید