ACE Academy داستان بازی در سال ۲۰۴۹ رخ می دهد، زمانی که نسل جدیدی از ربات ها به نام GEAR متولد می شوند و به سرعت در زندگی بشر نفوذ می کنند. این نوع ربات ها در ابتدا کاربرد نظامی داشتند اما به طریقی وارد سرگرمی ها و فعالیت های تجاری نیز شدند. با پیشرفت روز افزون این صنعت، یک رشته دانشگاهی به نام Cenorobotics ایجاد می شود. شما در نقش کاراکتر اصلی بازی که در حال سفر به کشور ژاپن است قرار می گیرید تا به تحصیل در این رشته مشغول شوید. گیم پلی بازی نقش آفرینی و ماجرایی است که جلوه های داستان های کمدی و رمانتیک در آن به چشم می خورد. گرافیک جذاب و تماشایی در کنار خط داستانی جذاب تر می تواند علاقه مندان به این دسته از بازی ها را شگفت زده نماید.

خط داستانی بازی کاملا منحصر به فرد خواهد بود چرا که صد ها انتخاب و تصیمیم گیری شما آن را رقم می زنند.. تعیین کننده سرنوشت داستان بازی کسی نیست جز خود شما! مسیر های انشعابی برای خط داستانی بازی تدارک دیده شده اند که جذابیت گیم پلی بازی را دو چندان می کنند. طیف گسترده ای از انواع کاراکتر های جذاب و متنوع را در بازی ملاقات می کنید که هر یک به نوبه خود در سرنوشت شما تاثیر گذار خواهند بود. طراحی کاراکتر ها به زیبایی تمام صورت گرفته است و بی تردید نظر هر کاربری را به خود جلب می نماید. با همه این اوصاف کیفیت فول اچ دی برای گرافیک این بازی در نظر گرفته شده که تمام معادلات را در خصوص زیبایی های بصری بازی تغییر خواهد داد. اگر از طرفداران بازی های داستانی و نقش آفرینی هستید این بازی پیشنهاد ویژه اندرویدکده به شماست. ذکر این نکته خالی از لطف نیست که بازی آکادمی قهرمان در حال حاضر با قیمت ۲۵ دلار در فروشگاه گوگل پلی به فروش می رسد.

دانلود بازی آکادمی قهرمان ACE Academy v6.5 اندروید - همراه دیتا + تریلر

بازی “آکادمی قهرمان” یک بازی جذاب، سرگرم کننده و زیبا برای سیستم عامل اندروید است که در سبک بازی های نقش آفرینی بوده و توسط استودیو بازی سازی PixelFade ساخته و پرداخته شده است. این عنوان از بازی های اندروید به سبب برخورداری از گرافیک تحسین بر انگیز انیمیشنی، گیم پلی فوق العاده سرگرم کننده و البته خط داستانی بسیار زیبا می تواند گزینه خوبی برای دوست داران بازی های نقش آفرینی باشد. شایان ذکر است که این بازی به تازگی در پلی استور منتشر شده و هنوز نمره ای برایش به ثبت نرسیده است.