بازی Eraser عنوانی در سبک پازل میباشد که به تازگی توسط استودیو HIKER GAMES ساخته و پرداخته شده و به صورت کاملا رایگان در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا ۴۳۵ نفر امتیاز ۴٫۶ از ۵٫۰ و بیش از ۵۰ هزار بار دانلود را در سراسر جهان تجربه نموده است.

بازی فوق عنوانی پازلی است که قوانین فیزیک در آن نقش اصلی را ایفا خواهند کرد. بازی در مورد کمک ما به شخصیتی است که از نشانگری قرمز رنگ فرار میکند و کمک ما بدین صورت خواهد بود که با در اختیار داشتن پاک کنی میتوانیم محیط ۲ بعدی و نقشه مانند بازی را به گونه ای تغییر دهیم تا شخصیت داستان به صورت سالم از محیط خطرناک بازی عبور نموده و ماموریت خود را تکمیل نماید.

گرافیک بازی در عین ساده بودن بسیار زیبا و جذاب طراحی شده اند و موسیقی ارائه شده از طرف بازی نیز آرامشی مناسب را در زمان حل پازل های چالشی بازی در اختیارتان قرار خواهد داد. آیا میتوانید از پاک کن خود به درستی و برای حفظ جان شخصیت بازی استفاده نمایید؟

هم چنین هر یک از مراحل بازی دارای تعداد متنوعی از تله های مرگبار میباشد که باید با کمک ذهن خود شخصیت بازی را از آنها دور نگه دارید. با بدست آوردن ستاره های لازم در مراحل بازی فصل های بعدی نیز آنلاک خواهند شد و سطوح سخت تری را در برابرتان قرار میدهند.

دانلود بازی پاک کن Eraser v1.4 اندروید