League of Stickman 2016 بازی لیگ استیکمن یکی از بازی های در سبک استیکمن می باشد که از گیم پلی اکشن تقابلی برخوردار بوده و در آن مبارزان استیکمن، دشمنان را به خاک و خون می کشند. باید با تمام قدرت هیولا هایی که در برابر شما ظاهر می شوند را نابود کنید و تجربه چالش بی وقفه و نفسگیر مبارزات خشن را در دستگاه اندروید خود به ارمغان آورید. نبرد ریل تایم و چند قهرمانی خالص، در کنار صدا گذاری آدرنالینی، هیجان وصف ناپذیری به بازیکن اعمال می کند و در مقایسه با دیگر بازی های اکشن تجربه منحصر به فردی به ارمغان می آورد. همانطور که سازنده نیز اشاره کرده است باید اظهار کنیم که هیجان و استرس این بازی را نباید از دست داد!

دانلود بازی لیگ استیکمن League of Stickman 2016 v1.0.0 اندروید - همراه نسخه مود + تریلر

بهترین بازی اکشن در سال ۲۰۱۶

کاربران بسیاری انتظار نسخه ای جدید از بازی لیگ استیکمن را می کشیدند که در نهایت شرکت بازی سازی DreamSky به این انتظار ها خاتمه داد و سری جدید این بازی محبوب را با نام لیگ استیکمن ۲۰۱۶ منتشر کرد. تجربه ای سراسر هیجان را با ویژگی هایی همچون ضربات دوبل، کمبو های مرگبار و … خواهید داشت. حرارت بی حد و مرز بازی را حس کنید و هیولا ها را از هستی ساقط نمایید.

به عنوان یک قهرمان به نیرو های مقاومت ملحق شوید

هر چقدر که در پروسه بازی به پیش می روید قهرمانان بیشتری برای شما آنلاک می شوند تا بتوانید با آن ها تیم تشکیل داده و به نبرد با اهریمن بپردازید. به تیم های دیگر ملحق شوید و همراه با هم تیمی های خود به جدال نفسگیر با رؤسا بروید. همین حالا قهرمانان تیم خود را برگزیده و نبرد را شروع کنید.

کاراکتر های متنوع استیکمن

قهرمانان استیکمن بیشتری برای انتخاب کردن در دسترس شما هستند: Gus، Athy، Feist، Bladey، Zilong، Monk و بسیاری دیگر

بهترین تجربه دیداری

گرافیک با کیفیت بسیار بالا در کنار افکت های ویژه شگفت انگیز، می تواند بهترین حس ممکن در بازی های لیگ استیکمن را به کاربر القا کند.

رابط کنترلی ساده و روان

به راحتی می توانید بین قهرمانان سویچ کنید و از توانایی های ویژه چهارگانه هر یک در نبرد ها بهره ببرید. تجربه بهترین جدال فیزیکی که تا به حال در دیوایس های اندروید خواهید داشت در بازی لیگ استیکمن ۲۰۱۶ خواهد بود.

لیدربورد های جهانی

بازی League of Stickman در این نسخه، لیدر بورد های جهانی، کشوری و دوستانه را به کاربر ارائه می کند. تیم مبارز شما می تواند با دیگر کاربران از سراسر کره خاکی رقابت کند. سعی کنید تمام رقبای خود را شکست دهید تا مبدل به قهرمان لیگ استیکمن گردید.

بازی “لیگ استیکمن ۲۰۱۶” یک بازی جذاب، مهیج و زیبا برای سیستم عامل اندروید است که در سبک بازی های اکشن بوده و توسط استودیو بازی سازی DreamSky ساخته و پرداخته شده است. این عنوان از بازی های اندروید به سبب برخورداری از گرافیک زیبا و خیره کننده در کنار افکت های بصری شگفت انگیز، گیم پلی سراسر هیجان و نفسگیر و همچنین وجود کاراکتر های مبارز تحسین بر انگیز می تواند یکی از بهترین بازی های جدید الانتشار برای سیستم عامل اندروید باشد. شایان ذکر است که این بازی تا به این لحظه موفق به کسب نمره ۴٫۳ از سوی کاربران اندروید سراسر جهان در فروشگاه گوگل پلی شده است.