“Battle Bay” جدال تیمی نفسگیر را بر روی امواج خروشان و با حضور رقیبان واقعی از سراسر جهان تجربه کنید. جدال مولتی پلیر ریل تایم برای پیروزی و یا غرق شدن در جریان است، این شما هستید که باید سرنوشت کشتی خود را رقم بزنید! نبرد استراتژیکی با استفاده از سلاح های سنگین را در رقابت های ۱۰ نفری تجربه می کنید و باید به هر قیمتی که شده پیروز میدان نبرد باشید. بی تردید هیچ بازی آنلاین دیگری تا این حد مهیج و نفسگیر نبوده است؛ رقابت های تیمی بسیار آدرنالینی تدارک دیده شده اند و درگیری های چالش بر انگیزی در بازی مشاهده می شود. همین حالا به ناوگانی از نیرو های متحد بپیوندید تا بتوانید در بین امواج خشمگین در جنگ های وسیع و پر برخورد ایفای نقش کنید. طیف متنوعی از کشتی های جنگی در کلاس های مختلف دسته بندی شده اند که تک تک این کشتی ها ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فرد خود را دارا هستند. کلاس های موجود در بین کشتی ها شامل: کلاس اجرایی برای انجام حملات ضربتی، کلاس دفاعی که شاید بتوان آن ها را تانک های فنا ناپذیر نام گذاشت، کلاس تیر انداز که می تواند مهماتی بی پایان برای شما فراهم کند، کلاس سرعتی، سرعت فوق العاده ای دارد و کلاس تعمیر کار که هم تیمی های شما را برای ادامه نبرد سر پا نگه می دارد! لول کشتی های خود را بالا تر ببرید تا به سرعت، سلامتی، دفاع و قدرت شلیک بالا تری دست یابید.

دانلود بازی جنگ خلیجی Battle Bay v5.1.2 اندروید

طیف متنوعی از سلاح ها، مهمات، تجهیزات زرهی، آیتم ها و توانایی ها در دسترس شما قرار دارند تا دشمنان خود را با خشن ترین شکل ممکن از بین برده و قدرت خود را به رخ دیگر بازیکنان به نمایش گذارید. وجود جنگ افزار هایی چون: توپ، اژدر و نارنجک، نبرد های بازی را بسیار جذاب تر می سازند. امکان جمع آوری، ترکیب و تغییر آیتم های مختلف نیز برای کاربر مهیا شده است تا بازه تنوعی تقریبا بی نهایت را برای بازیکنان به وجود آورد. اسلحه خانه شگفت انگیز بازی به شما کمک می کند تا متناسب با استایل بازی خود از سلاح های دفاعی و یا تهاجمی بهره ببرید. در این بازی باید تمام تلاش خود را بکنید تا کشتی خود و هم تیمی های خویش را روی آب شناور نگه دارید. آگاه باشید که برای موفقیت در نبرد های نفسگیر بازی باید تفکر استراتژیک خود را به کار گیرید؛ می توانید با استفاده حد اکثری از تجهیزات تهاجمی، حمله ای تمام عیار صورت دهید و یا با اجرای بازی تدافعی امتیازات را به نفع خود درو کنید! با وجود تنوع بسیار بالا در انتخاب کشتی های منحصر به فرد و انواع سلاح ها، آیتم ها، تجهیزات زرهی و perk ها می توانید گستره بزرگی از استراتژی های مختلف را تحت فرمان خود در آورید.

در اتحادیه های جنگی عضو شوید و در حالی که دشمنان را یکی پس از دیگری به کام مرگ می فرستید، با هم تیمی ها چت کنید. لیدربرود تمام عیاری برای بازیکنان در نظر گرفته شده است تا بتوانید تیم خود را به صدر جدول رقابت ها برسانید.

بازی Battle Bay عنوانی جذاب، مهیج و بسیار پر طرفدار برای سیستم عامل اندروید است که در سبک بازی های اکشن بوده و توسط استودیو بازی سازی Rovio Entertainment ساخته و پرداخته شده است. این عنوان از بازی های اندروید به سبب برخورداری از گرافیک پر جزئیات و خیره کننده، گیم پلی سراسر هیجان و آدرنالینی، رقابت نفسگیر با دشمنانی از جنس خودتان و همچنین سبک موضوعی خاص و منحصر به فرد می تواند در حال حاضر یکی از بهترین بازی های اکشن اندروید باشد. شایان ذکر است که این بازی تا به این لحظه موفق به کسب نمره ۴٫۳ از سوی کاربران اندروید سراسر کره خاکی در فروشگاه گوگل پلی شده است.