Automatic Call Recorder Pro نرم افزار ضبط خودکار مکالمات برای گوشی و تبلت های اندرویدی می باشد. آیا تا به حال به این فکر افتاده اید که از یک تماس تلفنی مهم و ضروری یادداشت برداری کنید؟ یا اینکه برایتان پیش آمده است که در حالی که در خیابان در حال مکالمه با فردی هستید که به شما آدرس یک مکان و شماره تلفن مهمی را می گوید این نگرانی را با خودتان دارید که اطلاعات گفته شده را سریع فراموش کنید؟ و یا زمانی که در یک ترافیک خسته کننده هستید مشتری شما در حال ارائه یک سفارش باشد؟ در تمامی این حالت ها و در موقعیت های دیگر به دلیل مشغله ذهنی و بدنی شما هم حتما اطلاعات دریافت شده از طرف کاربری که در طرف دیگر مکالمه حضور دارد را فراموش خواهید کرد. شما با استفاده از این برنامه می توانید تمامی تماس های ورودی و خروجی را به صورت خودکار بر روی دستگاه ضبط کنید. این نرم افزار مجموعه ای منحصر به فرد از ویژگی هایی است که شما برای ضبط مکالکات خودتان نیاز دارید. فرایند ضبط مکالمات با این برنامه بسیار راحت بوده و کافی است در طول مکالمه خودتان هر وقت که خواستید مکالمات شما ضبط شود گوشی خودتان را تکان دهید! فایل های ضبط شده توسط این برنامه با کیفیت بالا و فرمت MP3 ذخیره می شوند و شما با همگام سازی حساب کاربری دراپ باکس می توانید فایل ها را مستقیم در سیستم ابری ذخیره کنید. البته این نرم افزار با نام CallX نیز نزد کاربران سیستم عامل اندروید شناخته می شود.

توجه: با توجه به محدودیت های سخت افزاری عملکرد ضبط مکالمات ممکن است به درستی در برخی از دستگاه کار نکند. پس ضبط نشدن مکامات در برخی از دستگاه ایراد نرم افزاری نیست.

نکته: داشتن چندین برنامه ضبط مکالمه بر روی گوشی ممکن است باعث تداخل کارایی شود. پس دیگر نرم افزار های موجود را کاملا بسته و یا حذف کنید.

Automatic Call Recorder Pro توسط توسعه دهنده SMSROBOT LTD برای کاربران اندرویدی عرضه گردیده و تا این لحظه موفق به کسب امتیاز خوب ۴٫۲ از ۵ در گوگل پلی شده و بیش از ۵ میلیون دانلود رسمی را هم ثبت کرده است.