بازی Castle Defense 2 عنوانی در سبک استراتژی میباشد که به تازگی توسط استودیو DH Games ساخته و پرداخته شده و به صورت کاملا رایگان در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا حدود ۲۲ هزار نفر امتیاز ۴٫۲ از ۵٫۰ و بیش از ۱۰ میلیون بار دانلود را تجربه نموده است.

داستان:

اورک ها و موجودات شیطانی به سرزمین شما حمله کرده اند و در حال حاضر پادشاه شما و دیگر قهرمانان بزرگ سرزمین در حال مقابله با آنها هستند. اما از جایی شنیده میشود که قدرت اورک ها و رهبران آنها در حال افزایش است و در بسیاری از نقاط سرزمین سد دفاعی قهرمانان یکی پس از دیگری شکسته میشود و اورک ها در حال پیشروی میباشند. حال یکبار برای همیشه باید قهرمانان قدرتمند و پادشاهان را دور یکدیگر جمع کنید و این بار با عزمی راسخ دشمنان سرزمین خود را نابود سازید.

همان طور که گفته شد بازی در سبک استراتژی میباشد اما به گونه ای جالب و جذاب سبک های برج دفاعی و نقش آفرینی را نیز با سبک خود در هم آمیخته است و باعث ایجاد گیم پلی سراسر هیجان و نفسگیر شده است. با شروع حمله ارتش اورک ها باید برج های دفاعی خود را به صورت استراتژیک در جای مناسب قرار دهید و همزمان قهرمانان و رهبران بزرگ خود را برای مقابله با دشمنان احضار نمایید و از مهارت های آنان استفاده کنید.

دفاع از قلعه ۲ عنوانی بسیار زیبا سرگرم کننده میباشد که بدون نیاز به اینترنت نیز قابل اجرا خواهد بود.