تلگرام که در ابتدا یک پیام رسان سریع برای برقراری ارتباط میان افراد پای در گوشی های هوشمند گذاشت امکانات محدودی را به کاربران ارائه می داد. با افزایش تعداد کاربران و انتشار آپدیت های جدید این اپلیکیشن جای خودش را بیش از پیش در زندگی کاربران به خصوص ایرانی ها باز کرده است. کانال های یکی از محبوب ترین راه های ارتباطی شرکت ها و افراد مشهور و رسانه ها برای ارائه جدیدترین اخبار می باشد. در حالت عادی دسترسی به پست های خاص در کانال هایی که در طول روز تعداد زیادی پست را برای کاربران عضو ارسال می کنند کار راحتی نیست ولی شما با استفاده از لینک اختصاصی پست ها به راحتی می توانید در زمان کوتاه به یک پست مشخص از یک کانال در پلتفرم های مختلف دسترسی پیدا کنید. برای ساخت و پیدا کردن لینک مخصوص پست های کانال با اندرویدکده همراه باشید.

در اولین قدم لازم است که تلگرام خودتان را به نسخه های جدید آپدیت کنید زیرا در نسخه های قبلی تلگرام دسترسی به این امکان برای کاربران ممکن نیست. برای اینکار شما می توانید به پست “دانلود برنامه تلگرام Telegram اندروید – همراه نسخه کامپیوتر” سایت مراجعه کنید.

در مرحله دوم شما باید وارد کانال موردنظر شده و دکمه اشتراک گذاری مربوط به پست دلخواه خودتان را لمس کنید. در این حالت کاربرانی که با آن ها گفتگو داشته اید برایتان قابل مشاهده خواهد بود. بالای لیست کاربران و سمت راست کادر جستجو روی “COPY LINK” لمس کنید. به همین راحتی لینک مربوط به پست برای شما ساخته شده و پیام “Link Copied To Clipboard” برایتان نمایان خواهد شد.

آموزش ساخت لینک برای پست های کانال تلگرام

پس از این کار شما می توانید لینک بدست آمده را در هر جایی که می خواهید Paste کنید.

آموزش ساخت لینک برای پست های کانال تلگرام