Speed Cars تنها راه برای پیروز شدن؛ رانندگی با نهایت سرعت است! باید اتومبیل خود را تقویت کنید تا موتور خودرو شما توان بیشتری به دست آورده، شتاب بیشتری کسب کرده و همینطور پایداری بهتری داشته باشد. رقیبان شما نسبت اتومبیل های خود بسیار بی رحم هستند به همین خاطر باید هر لحظه آماده باشید تا تخته گاز گرفته و موتور اتومبیل را به آتش بکشید! شما نیاز دارید که در بطن عمل قرار گیرید و نشان دهید که بهترین راننده جهان کیست. در بازی اتومبیل پر سرعت، سریع ترین اتومبیل های جهان در سطح خیابان به مسابقات دریفت و درگ مشغول می شوند، بدون هیچ ملاحظه ای آسفالت خیابان ها را تکه پاره می کنند و تا سر حد مرگ مسابقه می دهند. دیگر چه چیزی از یک بازی مسابقه ای انتظار دارید؟! جنون سرعتِ درون خود را به کار گیرید تا آدرنالین در رگ هایتان آزاد شود و مبدل به یک راننده خشمگین شوید. رقبای خود را با وارد کردن فشار بیشینه بر اتومبیل، پشت سر گذاشته و تا جای ممکن از آن ها دور شوید. حتی سریع تر از قدرتمند ترین اتومبیل های اسپرت جهان برانید و تجربه نهایت سرعت را ماورای تصور انسان، داشته باشید.

آگاه باشید که در جهان این بازی، کسب شهرت مجانی نیست! باید پله های ترقی را یکی پس از دیگری طی کرده و مبدل به یک راننده قهرمان شوید. سوار ماشین قدرتمند خود شده و برای یک رانندگی پر سرعت در جاده های خاکی و ناهموار آماده شوید. در شب یا روز مسابقه دهید و هرگز از یاد نبرید که نیترو به صورت بی نهایت در اختیار شماست. بر اساس سلیقه شخصی اتومبیل های خویش را سفارشی سازی کرده و فاکتور های اصلی آن را مطابق با مسابقه پیش رو تنظیم کنید. جنون سرعت یا شتاب خود را اقناع کنید و به نهایت سرعت ممکن دست یابید و پدیده مسابقات اتومبیل رانی پر سرعت شوید. هیچ ترافیکی سد راه شما برای تبدیل شدن به یک اعجوبه در هنر رانندگی نخواهد شد. جامعه رانندگان پر سرعت را با کسب رکورد های تکرار نشدنی غافلگیر کنید و تولد اسطوره رانندگی جهان را در این بازی مهیج تجربه کنید.

به عنوان یک راننده فوق حرفه ای به طیف متنوعی از خودرو ها دسترسی دارید؛ از ماشین های کلاسیک مسابقه ای گرفته تا ابر اتومبیل های تقویت شده جهان. تا جایی که می توانید سعی در کسب بهترین مقام داشته باشید یا حداقل از هر مسابقه یک کاپ دریافت کنید تا ماشین های بهتری به دست آورید. به یاد داشته باشید که استفاده بهینه از نیترو می تواند برگ برنده ای برای پشت سر گذاشتن رقبا باشد. پس با هوشمندی از آن بهره ببرید. فقط کافی است؛ شصتی را فشار دهید و همراه با افکت blur چشم نواز از کنار دیگر خودرو ها سبقت بگیرید. اشتباه نکنید و از دیگر رانندگان عقب نمانید!

بازی “اتومبیل پر سرعت” یک بازی جالب، سرگرم کننده و مهیج برای سیستم عامل اندروید است که در سبک بازی های مسابقه ای بوده و توسط شرکت ThunderBull Entertainment ساخته و پرداخته شده است. این عنوان از بازی های اندروید به سبب برخورداری از گرافیک سه بعدی مطلوب، گیم پلی اتومبیل رانی مهیج، وجود برترین اتومبیل های سوپر اسپرت جهان و همچنین سبک موضوعی عامه پسند می تواند گزینه خوبی برای علاقه مندان به بازی های دیوایس های اندروید باشد. شایان ذکر است که این بازی تا به این لحظه بیش از یک میلیون دانلود رسمی را تجربه کرده است و موفق به کسب نمره ۴٫۱ از سوی بیش از ۳۱٫۰۰۰ کاربر از سراسر کره خاکی در فروشگاه گوگل پلی شده است.