بازی Adrenaline Racing عنوانی در سبک مسابقه ای میباشد که به تازگی توسط استودیو Eduard Mirica ساخته و پرداخته شده و به صورت کاملا رایگان در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا ۱۱ نفر امتیاز ۴٫۴ از ۵٫۰ و بیش از ۵۰ بار دانلود را تجربه نموده است. در نقش راننده ای حرفه ای قرار گرفته و در ترافیک سنگین بزرگراه با حداکثر سرعت حرکت کنید تا بتوانید قبل از این که زمانتان به اتمام برسد به خط پایان برسید.

همان طور که گفته شد شما باید با انتخاب اتومبیل مورد علاقه خود در ترافیک شلوغ بزرگراه به مبارزه با زمان بپردازید و قبل از پایان آن به خط انتهایی مسابقه برسید. با پیشروی در بازی سطوح و مراحل سخت تر و چالش برانگیز تر خواهند شد و هم چنین به تعداد اتومبیل های موجود در ترافیک نیز افزوده میشود. البته با وجود دوربین بازی که گیم پلی را از دید بالا نشان خواهد داد میتوانید کنترل آسان تر و روان تری بر روی اتومبیل خود داشته باشید

هم چنین میتوانید با استفاده از بوستر ها و قدرت های ویژه در زمان های ضروری و پیش از اتمام زمان از خط پایان عبور کنید. در طول مسیر مسابقه نیز سکه هایی قرار داده شده است که نباید از آنها نیز غافل باشید زیرا به توسط آنها میتوانید اتومبیل خود را ارتقاء دهید.

نکته: اگر از نزدیکی اتومبیل های در حال حرکت در بزرگراه سبقت بگیرید مقداری سرعت بیشتر وارد اتومبیتان خواهد شد که البته در سطوح سخت تر بسیار کمک بزرگی به شما میباشد.