بازی Fergie Saves the Day عنوانی در سبک شبیه ساز میباشد که به تازگی توسط استودیو Ravn ساخته و پرداخته شده و با قیمت حدود ۴ دلار در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا تنها ۱ نفر امتیاز ۵٫۰ از ۵٫۰ و بیش از ۱۰۰ بار دانلود را تجربه نموده است. این بار کنترل تراکتوری را بر عهده خواهید گرفت و وظیفه تان کاشت و پرداشت محصولات مختلف میباشد تا بتوانید با فروش آنها مزرعه را گسترش دهید و تجارت پر رونقی را برای خود ایجاد نمایید.

بازی پیشرو مدیریت مزرعه ای زیبا را در اختیارتان قرار خواهد داد و شما با انجام کارهایی نظیر کاشت و برداشت محصولات , ساخت مواد غذایی با کیفیت باید مزرعه خود را گسترش دهید. بازی بسیار مناسب برای کودکان کم سن و سال میباشد و با توجه به گیم پلی خود میتواند تا مدت ها آنها را سرگرم نماید هم چنین هیچ گونه پرداخت درون برنامه و تبلیغات در بازی وجود نخواهد داشت.

بازی دارای گرافیک کارتونی بسیار زیبا و جذاب میباشد و شخصیت های موجود در بازی به صورتی دوست داشتنی طراحی شده اند. در طول بازی شخصی به عنوان راهنما در کنارتان حضور خواهد داشت و شما را در طی مراحل و انجام ماموریت های مختلف راهنمایی میکند. هم چنین با پیشروی در بازی دشمنانی برای جلوگیری از پیشرفت مزرعه تان پدیدار میشوند که باید برای محافظت از محصولات و مزرعه خود با آنان مقابله نمایید. لازم به ذکر است که عنوان فوق برای سنین مثبت ۴ سال مناسب میباشد.