بازی “Deus Ex GO – Puzzle Challenge” عنوانی جذاب در سبک پازل میباشد که به تازگی توسط کمپانی مشهور و محبوب اسکوئر انیکس ساخته و پرداخته شده و با قیمت حدود ۵ دلار در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا ۵۳۲ نفر امتیاز بالا ۴٫۷ از ۵٫۰ و بیش از ۵ هزار بار دانلود را تجربه نموده است. لازم به ذکر است که دو عنوان محبوب HITMAN GO و LARA CROFT GO توسط سازندگان این بازی ساخته شده است پس میتوان موفقیت بازی جدیدشان را نیز تضمین کرد.

عنوان مشهور Deus Ex یکی از برترین بازی های کنسول ها و رایانه های شخصی میباشد که البته نسخه جدید این عنوان با نام Deus Ex: Mankind Divided به زودی در سراسر جهان منتشر خواهد شد حال در نسخه اندرویدی این بازی شما در نقش شخصیت اصلی بازی با نام آدام جنسن قرار خواهید گرفت و باید با ورود مخفیانه به مکان های مختلف اهدافی را که به شما محول گردیده است انجام دهید. آدام جنسن توانایی انجام هک , مبارزات تن به تن و هم چنین حل پازل های پیچیده را دارد و شما به عنوان کنترل کننده او باید در زمان و مکان مناسب از توانایی های او استفاده نمایید.

بازی در دنیایی سایبرپانکی دنبال خواهد شد و دارای انواع دشمنان و تله های مختلف میباشد و همان طور که از سبک بازی پیداست شما باید با حل پازل های گوناگون و نابود سازی دشمنان خود به صورت مخفیانه توطئه و نقشه های خرابکارانه آنان را برملا کنید.

اگر از طرفداران دو عنوان Hitman Go و Lara Croft Go هستید قطعا تجربه بازی Deus Ex GO – Puzzle Challenge لحظات مفرح و دلنشینی را برایتان رقم خواهد زد. هم چنین لازم به ذکر است که با تجربه عنوان فوق امتیازاتی در بازی Deus EX: Mankind Divided به شما تعلق خواهد گرفت.

دانلود بازی جذاب و زیبا Deus Ex GO - Puzzle Challenge v2.1.111374 اندروید - همراه دیتا + مود