بازی Warhammer 40,000: Regicide عنوانی در سبک استراتژی میباشد که به تازگی توسط استودیو Hammerfall Publishing Global ساخته و پرداخته شده و با قیمت ۳٫۹۹ دلار در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا ۲۵۶ نفر امتیاز ۳٫۲ از ۵٫۰ و بیش از ۵ هزار بار دانلود را تجربه نموده است. بازی فوق یکی از بزرگترین بازی های استراتژی برای پلتفرم موبایل میباشد. جایی که در آن باید با استراتژی و تاکتیکی مناسب دشمنان خود را شکست دهید و شاه آنان را نابود نمایید.

همان طور که گفته شده بازی Warhammer 40,000: Regicide یکی از برترین عناوین استراتژی در سیستم عامل اندروید میباشد که با داشتن نبردهای پویا , گرافیک پر جزییات و نبرد های حماسی و استراتژیک طرفداران زیادی را به سوی خود جذب کرده است. نبردها در طول به بازی به دو حالت تقسیم میشوند:

حالت نابودی شاه

در این حالت باید با نبردی تاکتیکی صف مبارزان دشمن را نابود نمایید و راه خود را برای رسیدن به شاه آنان هموار سازید. این حالت هم در بخش تک نفره و هم در بخش مولتی بازی در دسترس خواهد بود و شرط پیروزی در آن نابودی شاه دشمن میباشد.

حالت کلاسیک

در این حالت قوانین گیم پلی همانند قوانین صفحه شطرنج خواهد بود و هر یک از نیروهای شما نقش یکی از مهره های شطرنج را ایفا خواهند کرد و به صورت نوبتی و با توجه به دستورات شما بازی پیش خواهد رفت. در این حالت میتوانید یکی از نژاد های موجود در بازی را انتخاب کنید و در بخش های تک نفره و یا چند نفره بازی با دیگر بازیکنان در سراسر جهان به رقابت بپردازید.

نکات مهم در رابطه با بازی Warhammer 40,000: Regicide:

– بهینه سازی بازی بر روی دستگاه هایی با بیش از ۱ گیگابایت رم انجام گرفته است.

– بازی فوق با اندروید ۴٫۰٫۱ و بالاتر سازگار خواهد بود.

– برای اجرای بهتر بازی توصیه میشود که به اینترنت پایدار دسترسی داشته باشید.

– اگر دستگاهی دو مورد اول را در اختیار نداشته باشد اجرا بازی تضمین نخواهد شد.

– بازی در مراحل اولیه انتشار قرار دارد و به مرور مشکلات آن رفع خواهد شد.

دانلود بازی نابودی شاه Warhammer 40,000: Regicide v1.10 اندروید - همراه دیتا + مود