بازی Tiny Archers عنوانی در سبک اکشن میباشد که به تازگی توسط استودیو 1DER Entertainment ساخته و پرداخته شده و به صورت کاملا رایگان در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا ۶۱۴ نفر امتیاز ۴٫۲ از ۵٫۰ و بیش از ۵۰ هزار بار دانلود را تجربه نموده است. جنگی بزرگ در راه است و ارتشی از اجنه و موجودات عجیب و غریب برای تصرف سرزمین شما آماده حمله هستند. از سرزمین خود دفاع کنید و در چالش فانتزی و اکشن بازی به بزرگترین کماندار کوچک تبدیل شوید.

دانلود کمانداران کوچک Tiny Archers v1.41.25.00300 اندروید

Tiny Archers android game

با پیشروی در بازی میتوانید شخصیت های منحصربفرد و متنوع بازی را آنلاک کنید و از توانایی های جادویی آنان برای از بین بردن ارتش عظیم اجنه استفاده نمایید. بازی مهارت های نشانه گیری و هم چنین تیراندازی شما را به چالش خواهد کشید و شما را در برابر دشمنان مختلف با توانایی های متنوع قرار خواهد داد.

گیم پلی کلی Tiny Archers بر اساس دفاع از برج خود میباشد و شما باید در هر مرحله از بازی از برجی که در آن مستقر هستید در برابر ارتش اجنه محافظت کنید. با پیشروی در بازی مراحل سخت تر و چالش برانگیز تر خواهند شد. البته میتوانید در مواقع بحرانی از توانایی های ویژه کاراکتر خود استفاده نمایید.