برگ برنده یک بازی همیشه قرار نیست حجم زیاد، گرافیک سنگین و یا داستانی جذاب باشد. بلکه گاهی اوقات یک ایده خلاقانه می تواند همه موارد ذکر شده را پشت سر بگذارد و عنوانی کم حجم که احتمالا از گرافیک بالایی نیز بهره نمی برد، آنچنان محبوب گردد که حتی عناوینی همچون سری بازی های Modern combat را انگشت به دهان بگذارد. قرار نیست حتما مدیر شرکت Gameloft باشید تا بتوانید بازی های پرطرفدار تولید کنید بلکه حتی با تجهیزات اولیه هم می توان عناوین محبوبی خلق کرد؛ تنها ابزاری که لازم دارید کمی خلاقیت می باشد که بسیاری از کمپانی ها از آن بی بهره اند! اما تیم بازی سازی Lowtech Studios از قضای روزگار سلیقه کاربر را کاملا می شناسد و خوب می داند که چطور باید عنوانی خلق کند که کاربر را کاملا درگیر کند و مورد استقبال میلیونی قرار گیرد.

عنوان slither.io یک بازی جذاب و سرگرم کننده در سبک اکشن می باشد که توسط تیم بازی سازی Lowtech Studios روانه گوگل پلی شده و با توجه به ایده خلاقانه ای که در خود جای داده، تا کنون نزدیک به ۱۰۰ بار دانلود را از گوگل پلی تجربه نموده و موفق به کسب امتیاز قابل قبول ۴٫۲ از ۵ شده که بهتر است بدانید در ثبت این امتیاز بیش از ۲ میلیون نفر نقش داشته اند!

داستان و گیم پلی بازی slither.io بسیار ساده، روان و در عین حال جذاب و سرگرم کننده می باشد. ایده بازی هم کاملا ساده است اما همانطور که قبلا ذکر شد به علت خلاقیت تیم بازی ساز واقعا جذاب به نظر می رسد. در عنوان slither.io بازی حول محور یک کرم بازیگوش می گردد که قبلا نظیر آن را در موبایل های قدیمی همچون ۱۲۸۰ نیز دیده بودیم! اما اینبار همه چیز رنگی و گیم پلی کاملا متفاوت است. در این بازی تنها وظیفه شما کنترل و جهت دادن به کرم دوست داشتنی بازی می باشد و نهایتا گاهی اوقات اگر بخواهید می توانید سرعت بیشتری به کرمتان بدهید!

دانلود بازی خزیدن slither.io v1.6 اندروید - همراه تریلر

در این مسیر دایره های نورانی با رنگ های متفاوت قرار دارد که باید ان ها را بخورید تا کرم شما بزرگ و بزرگ تر شود. همچنین باید مراقب باشید به کرم های دیگر بازیکنان در طول مسیر برخورد نکنید چراکه خواهید باخت! زیاد نگران نباشید چراکه کنترل کرم بسیار ساده است و اگر بازیکنان دیگر با کرم شما برخورد کنند آسیبی متوجه شما نخواهد شد و تمام عواقب آن گردن بازیگن حرف است!

در ابتدای بازی شاید زیاد نتوانید پیشروی کنید و کرمتان را بزرگ کنید اما کم کم با افزایش مهارت خود می توانید کرمتان را آنقدر بزرگ و غول پیکر کنید که تمام بازیکنان از شما فراری شوند!