بازی Moto Extreme – Motor Rider عنوانی در سبک مسابقه ای میباشد که به تازگی توسط استودیو gameone ساخته و پرداخته شده و به صورت کاملا رایگان در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا حدود ۳۸ هزار نفر امتیاز ۳٫۹ از ۵٫۰ و بیش از ۱۰ میلیون بار دانلود را تجربه نموده است که برای عنوانی با این حجم موفقیتی بزرگ و شگفت انگیز به حساب می آید. جالب است بدانید که بیشتر نظرات کاربران در رابطه با بازی مثبت بوده است و بازی فوق را عنوانی سرگرم کننده و جذاب خطاب کرده اند.

بازی پیشرو موتورسواری هیجان انگیز و خطرناک را برایتان تدارک دیده است و شما باید با استفاده از مهارت هایتان موتور خود را کنترل نمایید و صحیح و سالم به خط پایان برسید. محیط ها و شخصیت های بازی به صورت ۳ بعدی طراحی شده اند و موانع به کار رفته در طول مسیر به شکلی منحصربفرد و جذاب طراحی شده اند و بازیباز را با چالشی هیجان انگیز رو به رو میکنند. هم چنین در طول مسیر مسابقه موسیقی های زیبا شما را همراهی خواهند کرد و آدرنالین خونتان را به حداکثر خواهند رساند.

کنترل بازی به شکلی کاملا ساده طراحی شده است و شما هیچ گونه مشکلی در زمینه کنترل نخواهید داشت و با کمی پیشروی در بازی میتوانید با استفاده از ترفند هایی که یاد گرفته اید به جمع آوری ستاره ها و جوایز بازی بپردازید.دانلود بازی موتورسواری Moto Extreme - Motor Rider v3.0.132 اندروید