عناوین سبک پازل در تمامی پلتفرم ها همیشه دارای جایگاهی ویژه در میان کاربران بوده و همواره طرفداران بسیار زیادی را به خود اختصاص داده و خواهد داد. بازی های این سبک در سیستم عامل اندروید معمولا دارای تنوع زیادی بوده و دست کاربران را در انتخاب باز می گذارند. Fruit Juice نیز یکی از همین بازی های سبک پازل می باشد که با گرافیکی کودکانه طرفدار زیادی پیدا کرده و استقبال نسبتا خوبی از آن به عمل آمده است. این عنوان توسط تیم بازی سازی iGames Entertainment روانه گوگل پلی شده و در مدت زمان انتشار خود، بیش از ۱۰۰ هزار بار دانلود را تجربه کرده است. همچنین این بازی موفق به کسب امتیاز قابل قبول ۴٫۰ از ۵ شده که بیش از ۲۵۰۰ نفر در ثبت آن نقش داشته اند.

از آنجایی که مخاطبان این بازی بیشتر کودکان هستند، گرافیک آن رنگ و لعابی کودکانه به خود گرفته تا بیش از پیش آن ها را به وجد بیاورد. البته اگر فکر کنیم که این بازی منحصرا برای کودکان می باشد سخت در اشتباهیم چراکه گیم پلی بازی می تواند حتی بزرگتر ها را نیز تا ساعت ها سرگرم نماید. حالا چه اشکالی دارد که گرافیک بازی کمی پر زرق و برق باشد؟! همیشه که نباید در جهان های تاریک و سرد به بازی پرداخت!

گیم پلی بازی بسیار ساده است و قبلا نظیر آن را در بسیاری از بازی های سیستم عامل اندروید و پلتفرم های دیگر نیز مشاهده نموده ایم. تنها کاری که شما باید در بازی انجام دهید قرار دادن میوه های شبیه به هم در کنار یکدیگر می باشد. کافیست تا این میوه ها ۳ تا ۳ تا یا بیشتر در کنار هم قرار گیرند تا امتیاز کسب کرده و از سد مراحل بازی یکی یکی عبور نمایید. هر مرحله بازی به شما وظیفه ای را محول می کند برای مثال در مرحله اول بازی از شما خواسته می شود با ۹ حرکت ۶۰۰۰ امتیاز کسب نمایید که این کار حتی با ۲ حرکت هم قابل انجام می باشد. البته زیاد نگران نباشید مراحل سخت بازی در راهند و کافیست تا از مرز مرحله ۱۵ یا ۲۰ عبور کنید تا با مراحل مشکل هم روبرو شوید.

در طی انجام مراحل، بازی نیز به کمک شما خواهد آمد! برای مثال با انجام یک حرکت چندین میوه دیگر نیز در کنار هم قرار گرفته و این امر به صورت پلکانی تا ۴-۵ بار یا حتی بیشتر ادامه می یابد. حتی ممکن است مرحله بازی با انجام یک حرکت به پایان برسد! به هر حال همه چیز به شانس شما باز می گردد. البته در کنار این نکات مثبت، مشکلاتی هم در بازی وجود دارد که یکی از آن ها روان نبودن گیم پلی می باشد. البته اگر زیاد حساس نباشید این مشکلات شما را آزرده خاطر نخواهند کرد!

درست است که این بازی گرافیکی کودکانه دارد اما بد نیست شما بزرگتر ها هم از دنیای سرد و بی روح فاصله گرفته و برای تنوع هم که شده چند دقیقه ای پا به دنیای کودکان بگذارید!